روحانیون؛ مبین بیانیه گام دوم انقلاب
کد خبر: 3831242
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

روحانیون؛ مبین بیانیه گام دوم انقلاب

گروه اجتماعی ــ دادستان مرکز مازندران اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بر بکارگیری جوانان در بدنه نظام و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان تأکید دارد و روحانیون نقش مهمی در تبیین اهداف این بیانیه دارند.

روحانیون؛ مبین بیانیه گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از مازندران، سیدیونس حسینی عالمی، امروز هشتم مردادماه، در جمع کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در ساری، اظهار کرد: روحانیون نقش اثرگذاری در بصیرت افزایی جامعه دارند و بعنوان یک پرچمدار در تبیین معارف اسلامی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی باید ترویج معارف قرآنی و معارف اهل بیت(ع) در جامعه باشد، افزود: روحانیون باید در فعالیت‌های خود به گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب اسلامی بپردازند.
دادستان مرکز مازندران با اشاره به اینکه روحیه انقلابی همچنان در رهبری نظام مانند امام راحل وجود دارد، تصریح کرد: انتظار رهبری از همه مسئولان حفظ روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم است و همه ما در این زمینه در هر جایگاهی مسئولیت داریم.

وی مطالبه‌گری را ضرورت نسل جوان جامعه دانست و افزود: نسل جوان جامعه با مطالبه‌گری می‌تواند در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اثرگذار باشد.
حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش شود تا فاصله بین مردم و مسئولان و مردم با روحانیون کمتر شود، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نشان از تاکید بر بکارگیری جوانان در بدنه نظام و کاهش فاصله بین مردم و مسئولان دارد که روحانیون نقش مهمی در تبیین اهداف این بیانیه دارند.
وی با بیان اینکه با کار و تلاش می‌توان پیشرفت کرد و به رویش‌های عظیم انقلاب اسلامی کمک کرد، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی در ایجاد وحدت رویه بین نهادهای فرهنگی نقشی مهم دارند و سازمان تبلیغات اسلامی بعنوان یک نهاد فرهنگی و تبلیغی می تواند از این ظرفیت استفاده کند.

دادستان مرکز مازندران، یاس و ناامیدی را آفت انقلاب‌ها و جوامع جهانی دانست و بیان کرد: در بین دستگاه‌های فرهنگی به گفتمان سازی و وحدت بیشتری نیاز داریم تا شاهد تقویت جبهه فرهنگی باشیم.

حسینی عالمی به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام در هر سطحی با کارشکنی به دنبال صدمه زدن به جمهوری اسلامی هستند و این نیروهای ارزشی انقلابی می‌توانند با اتحاد و بصیرت مقابل این کارشکنی‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کنند.
انتهای پیام

captcha