تلاش برای حل مشکل بیمه و مسکن خبرنگاران
کد خبر: 3833480
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

تلاش برای حل مشکل بیمه و مسکن خبرنگاران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با تاکید بر پیگیری حل مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران، گفت: در حال حاضر ۱۳۰ نفر از خبرنگاران بیمه هستند.

تلاش برای حل مشکل بیمه و مسکن خبرنگارانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ناصر نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته 16 مرداد، در جشن ویژه خبرنگاران، اظهار کرد: روز خبرنگار در واقع روز مردم است چراکه خبرنگار صدای مردم است.
وی افزود: خبرنگار، وجدان بیدار و حق جوی جامعه و چشم بیدار مردم بوده که می‌طلبد مدیران و مسئولان پاسخگوی صادقی برای مردم، مطالبات رسانه‌ها و جامعه باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور دشمن تمام توان خود را برای به زانو درآوردن ایران به کار گرفته که این امر نقش مطبوعات را برای تقویت انسجام ملی، اراده عمومی و گشترش امید حائز اهمیت می‌کند.
نبی زاده اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات، خبرنگاران خراسان جنوبی تمام تلاش خود را برای ایجاد بستر نشاط و امید به کار می‌گیرند و توجه خود را به توسعه همه جانبه استان معطوف می‌کنند.
وی بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۳۰ میلیون تومان یارانه به مطبوعات اختصاص یافت که امید است ادامه یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: طی سال گذشته ۵۰ تن کاغذ با ارز وارداتی و دولتی و در سال جاری نیز ۲۳ تن کاغذ در اختیار نشریات قرار گرفته است.
نبی زاده تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌های استاندار خراسان جنوبی، ساخت خانه مطبوعات در استان آغاز شده که با احداث این پروژه اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.
وی با تاکید بر پیگیری حل مشکلات بیمه و مسکن خبرنگاران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۰ نفر از خبرنگاران بیمه هستند.
انتهای پیام

captcha