مدیران برنامه‌های فرهنگی را مردم‌محور برگزار کنند
کد خبر: 3833712
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

مدیران برنامه‌های فرهنگی را مردم‌محور برگزار کنند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان برمردمی بودن فعالیت‌های فرهنگی تأکید کرد و گفت: نقش مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی‌ بسیار مؤثر است و مدیران این مهم را باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در نشست پویش ملی «هم سرنوشتیم» که با حضور مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های کردستان امروز، 19 مردادماه در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار برگزار شد، بر لزوم خدمت به مردم تأکید و اظهار کرد: توفیق خدمت به مردم یکی از افتخاراتی است که باید قدردان آن باشیم و در راستای رفع مشکلات مردم بهره ببریم.

وی افزود: خدمت در عرصه دین نیز از توفیقات بزرگی است که نصیب ما شده و باید شاکر این توفیق باشیم و در این موقعیت با تمام توان در راستای رفع مشکلات مردم و ترویج آموزه‌های دینی گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به لزوم رعایت انصاف بیان کرد: هر مدیری در موقعیتی که قرار دارد لازم است که انصاف را رعایت کند و این مهم را دستور کار و عمل خود قرار دهد.

وی به اهمیت اجرای برنامه‌های گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: لازم است برنامه‌های گام دوم انقلاب با جدیت و با بهره از موضوعات مطرح شده همچنان دنبال شود.

کرمی همچنین به مردمی کردن برنامه‌های فرهنگی اشاره و بیان کرد: نقش مردم در اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیار مؤثر است و مدیران این مهم را باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان یادآور شد: تلاش برای اعتماد مردم و حضور و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی با خدمت‌رسانی محقق می‌شود و در این راستا باید از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.
انتهای پیام

captcha