نقش بی‌بدیل خبرنگاران در اصلاح جامعه و برقراری عدالت
کد خبر: 3833922
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

نقش بی‌بدیل خبرنگاران در اصلاح جامعه و برقراری عدالت

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه خبرنگاران در دو بخش اساسی فعالیت می‌كنند، گفت: خبرنگاران برای اصلاح جامعه و برقراری عدالت تلاش می‌كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه امروز، 19 مردادماه به‌همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار شد.

موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در این مراسم، سختی‌های كار خبرنگاران را یادآور شد و گفت: خبرنگاران در تمام سختی‌ها و شادی‌ها و غم‌ها در كنار مردم حضور دارند و منعكس‌كننده بسیاری از مسائل و مشكلات جامعه هستند.

وی افزود: دو نكته اساسی در كار خبرنگاران كه افراد بسیاری هم ادعای آن را دارند، اصلاح جامعه و برقراری عدالت در عرصه‌های مختلف است.

زارعی ادامه داد: خیلی‌ها مدعی این هستند كه به دنبال اصلاح جامعه هستند اما خبرنگاران با روشنگری خود این كار را انجام می‌دهند و در اصلاح‌گری جامعه می‌توانند نقش اساسی ایفا كنند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: همچنین درباره برقراری عدالت اجتماعی نیز خبرنگاران نقش مهمی ایفا می‌كنند البته باید فاصله‌ای برای جانبداری‌های سیاسی و دسته‌بندی‌های حزبی قائل بود و خط مستقیم را در این راه ادامه دهیم و به دنبال واقعیت باشیم.

وی با بیان اینكه خبرنگاران به‌صورت واضح همه مسائل را بیان می‌كنند و فارغ از سختی‌هایی كه می‌كشند در سرما و گرما و در تمام فصول مجبورند در تمام نقاط حضور یابند و به انجام رسالت خود كه همان اطلاع‌رسانی مردم است، بپردازند.

زارعی با تصریح اینكه در فضای مجازی این سئوال مطرح شده است كه چرا در روز شهادت صارمی، جشن می‌گیریم، گفت: جا دارد كه روز شهادت تمام شهدا جشن بگیریم زیرا آنان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی حضور پیدا كردند و امروز كه دنباله‌رو آنان برای دفاع از انقلاب اسلامی تلاش می‌كنیم باید جشن بگیریم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز شهدا را نماد استقلال و آزادگی كشور دانست و گفت:‌ شهدا باعث شدند كه بتوانیم در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم لذا روز شهادت آنان را جشن می‌گیریم.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خبرنگاران حوزه بسیج و سپاه از جمله خبرنگار ایكنا تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha