اجرای 350 پروژه گردشگری در فارس
کد خبر: 3837695
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

اجرای 350 پروژه گردشگری در فارس

گروه اجتماعی ـ سرپرست وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اجرای 350 پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از 1970 میلیارد تومان در فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، علی اصغر مونسان، سرپرست وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز، 4 شهریورماه در حاشیه سفر به لارستان، استان فارس را یکی از قطب‌های مهم گردشگری خواند و گفت: بیش از 350 پروژه با سرمایه‌گذاری قابل توجه بیش از 1970میلیارد تومان در دست اجراست و 24 هتل به مجموعه هتل‌های استان فارس اضافه خواهد شد.
وی ضمن درخواست از سرمایه‌گذاران این منطقه برای مشارکت بیش از پیش در راه‌اندازی پروژه‌های گردشگری افزود: در دولت دوازدهم 4500 موافقت اصولی در کل کشور صادر شده و حدود 200 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری پروژه در حال ساخت گردشگری کشور است.
مونسان همچنین با اشاره به بازدیدهای خود از آثار تاریخی لارستان گفت: بازار قیصریه لار یکی از اماکن تاریخی مهم به شمار می‌آید و طرح بسیاری از بازارهای قدیمی ما برگرفته از این بازار است.
وی به مطالبات مردم در خصوص مرمت بازار قیصریه لار اشاره كرد و گفت: در این سفر و برای سال جاری قرار بر آن شد که جمعا مبلغ 70 میلیارد ریال برای مرمت بازار، قلعه اژدهاپیکر و باغ نشاط از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شود و به‌زودی کار مرمت بازار قیصریه شروع شود.
سرپرست وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: برای بهره‌برداری بهتر گردشگران از قلعه اژدهاپیکر اقدامات مناسب صورت پذیرد، همچنین مرمت باغ تاریخی نشاط و احیای باغ ایرانی به‌صورت کامل انجام شود.
انتهای پیام

captcha