ابزار اصلی ایجاد امنیت، پلیس است
کد خبر: 3838003
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

ابزار اصلی ایجاد امنیت، پلیس است

گروه اجتماعی ـ فرماندار مرودشت، ابزار اصلی ایجاد امنیت را پلیس دانست و بر همکاری همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها با پلیس در تولید و برقراری امنیت تأکید کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، رهام پیكری، فرماندار مرودشت امروز، 5 شهریورماه در نشست با مسئولان انتظامی شهرستان مرودشت، مجموعه پلیس و دستگاه‌های دولتی را دربرقراری نظم و امنیت مکمل یکدیگر و در کنار هم عنوان کرد.
وی اشاره به امنیت موجود درسطح شهرستان، ابزار اصلی ایجاد امنیت را پلیس دانست و بر همکاری همه دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها با پلیس در تولید و برقراری امنیت تاکید کرد.
پیكری با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی مرودشت، امنیت و احساس امنیت را در حال حاضر در این شهرستان خوب ارزیابی کرد و گفت: اتحاد و همدلی نهادها، سازمان ها، ادارات و...موجب اقتدار دولت و برقراری نظم و امنیت باعث افزایش احساس امنیت در بین مردم و جامعه می‌شود.
اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت هم در این نشست با بیان گوشه‌هایی از عملکرد انتظامی شهرستان، همدلی، همفکری و همراهی مسئولان به ویژه اعضای شورای تامین را در اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌ها و مأموریت‌های پلیس حائز اهمیت بر شمرد.
وی بیان کرد: بدون شک موفقیت‌های انتظامی با همراهی و همدلی همه مسئولان و مشارکت همه جانبه آحاد مختلف مردم محقق خواهد شد.
انتهای پیام

captcha