موفقیت گروه «شهر آشوب» در جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر مریوان
کد خبر: 3838679
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

موفقیت گروه «شهر آشوب» در جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر مریوان

گروه فرهنگی ــ پژمان شاهوردی، نویسنده و کارگردان عرصه تئاتر بروجرد با شش نمایش، برگزیده جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان و جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان شد.

موفقیت گروه «شهر آشوب» بروجرد در جشنواره‌های بین‌المللیبه گزارش ایکنا از لرستان، پس‌ از برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان ـ بزرگ‌ترین فستیوال بین‌المللی تخصصی تئاتر خیابانی ایران ـ نویسنده پُر افتخار عرصه تئاتر بروجرد و گروه توانمند و موفق شهرآشوب که با دو نمایش مجزا در این جشنواره حضور پیدا کرده بود موفق به کسب مهم‌ترین تندیس‌های این جشنواره شد.

در بخش منتخب جشنواره‌ها گروه نمایشی «این کجا آن کجا» به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی از استان لرستان و شهرستان بروجرد برگزیده تندیس و دیپلم افتخار شد.

همچنین نمایش «این کجا آن کجا» به‌عنوان نمایش منتخب در سه بخش مرور، آیینی و سنتی و بین‌الملل از نگاه داوران و معرفی جهت اجرا و معرفی برای اجرای عمومی در تهران برگزیده شد و در بخش کودک و نوجوان نمایش «شکست غول بیکاری» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی نسرین شاهوردی تندیس نمایش برگزیده از نگاه مردم را دریافت کرد.

همچنین هنرمند پر افتخار و فرهیخته بروجرد پژمان شاهوردی و گروه شهر آشوب که به‌عنوان تنها گروه تئاتر کشور با دو نمایش در دهمین جشنواره تئاتر خیابانی «شهروند» لاهیجان حضور یافته بود از سوی هیئت داوران بخش کودک به خاطر نمایش «کودک کار» تجلیل شد.

در بخش طراح فضایی نمایش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح فضای نمایش «کودک کار» به شیرین شاهوردی از شهر بروجرد استان لرستان اهدا شد. همچنین در بخش بازیگری لوح تقدیر و جایزه نقدی به گروه بازیگران نمایش «کودک کار» به غزل هدایتی، بهار بوریایی، مهلا یارمحمدی، ملیکا حسینی و آرام بوریایی از شهرستان بروجرد اهدا شد.

انتهای پیام

captcha