ارائه مشاوره پلیس‌های تخصصی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3844698
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
در شیراز صورت می‌گیرد؛

ارائه مشاوره پلیس‌های تخصصی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ در نمایشگاه هفته دفاع مقدس كه در كنار موزه دفاع مقدس استان فارس برپا شده است، سه غرفه پلیس برپا شده است كه در یكی از آن‌ها مشاوره‌های تخصصی پلیس به عموم مردم ارائه می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، كاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس امروز، 2 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی انتظامی استان فارس همزمان با 31 شهریور و اول هفته دفاع مقدس با برپایی 3 غرفه در نمایشگاه این هفته که در کنار مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس شیراز دائر شده است، با ارائه اقدامات و عملکرد خود در راستای ارتقا آگاهی عمومی و خدمت‌رسانی به شهروندان به صورت فعالانه شروع به کار کرد.
وی افزود: در این غرفه‌ها، کارشناسان معاونت اجتماعی و پلیس‌های تخصصی (فتا، پیشگیری، مبارزه با مواد مخدر) و دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن ارائه خدمات آموزشی و مشاوره رایگان به شهروندان، نسبت به توزیع بروشور و سی دی‌های آموزش همگانی در بین عموم اقدام می‌كنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس یادآور شد: در روز افتتاح نمایشگاه مذکور، سعید کوشکی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس، فرماندار شیراز و همچنین جمعی از مسئولان و مردم شریف شیراز از غرفه‌های نیروی انتظامی بازدید و از اقدامات مثبت صورت گرفته، تشکر کردند.
انتهای پیام

captcha