راه‌اندازی سه موکب اربعین حسینی در سنندج
کد خبر: 3846061
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰

راه‌اندازی سه موکب اربعین حسینی در سنندج

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از راه‌اندازی سه موکب حسینی به منظور پذیرایی از زوار حسینی عبوری از استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در راستای میزبانی و پذیرایی از زوار اربعین هر ساله مواکب حسینی در استان کردستان راه‌اندازی خواهد شد.
وی با بيان اينكه تهيه زيرساخت‌هاي لازم براي پذيرايي از زائران حسيني امسال نیز در حال انجام است، افزود: سه موکب حسینی به منظور پذیرایی از زوار حسینی عبوری از استان کردستان راه‌اندازی شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج عنوان کرد: این مواکب شامل موکب عاشقان ثارالله متولی سپاه پاسداران و اداره تبلیغات اسلامی سنندج، موکب محبان حضرت عباس متولی هیئات مذهبی کردستان هر دو در سه راه جهاد سنندج و موکب موقوفات اهل سنت در مرز خسروی مستقر هستند.
وی به راه‌اندازی کاروان فدائیان ولایت در استان کردستان اشاره و اعلام کرد: این کاروان تنها کاروان زائران اربعین حسینی اعزامی از استان کردستان بوده است.
حجت‌الاسلام کاوه با اشاره به حضور پنج روحانی در این مواکب حسینی اشاره کرد و یادآور شد: سه روحانی مستقر و دو نفر از طلاب سفیران هدایت برای پاسخگویی به سؤالات شرعی و احکام زائران در این مواکب حضور دارند.

انتهای پیام
captcha