معرفی نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارگران استان کردستان
کد خبر: 3857425
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

معرفی نفرات برتر چهاردهمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارگران استان کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و خانواده‌های آنان امروز، 25 آبان ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

فرهاد پیشکاری، معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: چهاردهمین دوره استانی مسابقات قرآن کریم ویژه کارگران و خانواده آنان با هدف نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه کار و تولید برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت های قرآنی بیش از ۶۰ نفر از کارگران و خانواده های آنان شرکت کردند، افزود: این دوره از رقابت‌های قرآنی در رشته‌های حفظ کل، حفظ جزء، مفاهیم، قرائت، ترتیل و تحقیق شرکت کرده بودند که نفرات برتر در هر رشته برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب و معرفی شدند.
پیشکاری اعلام کرد: در این مسابقات عرفان سلیمی تنها برگزیده رشته حفظ، حسن رضایی، سجاد عزیزی‌پور و فواد مولودی به عنوان برترین‌های بخش قرائت تحقیق معرفی شدند.
وی یادآور شد: در بخش ترتیل نیز محمد قاسمی، کورش فلاح‌زاده و لطف‌الله عزیزی نیز به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و فرحناز غربی و فاطمه ترکاشوند برگزیده‌های بخش ترتیل بانوان بودند. هیأت داوران در سایر رشته‌ها کسی را حائز رتبه برتر معرفی نکرد.

انتهای پیام
captcha