رزمایش بسیجیان شهرستان اشکذر برگزار می‌شود
کد خبر: 3857737
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

رزمایش بسیجیان شهرستان اشکذر برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان اشکذر گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس، 30 آبان و 1 آذرماه در روستاهای حسین آباد و حاجی آباد رستاق و با شعار نمایش اقتدار چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود.

رزمایش بسیجیان شهرستان اشکذر برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، هادی هادی‌نسب، فرماندار اشکذر 26 آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری رزمایش بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: رزمایش گردان‌های بیت المقدس در 30 آبان و 1 آذر ماه در روستاهای حسین آباد و حاجی آباد رستاق و با شعار نمایش اقتدار چهل سالگی بسیج برگزار می‌شود.

هادی‌نسب ارتقا سطح آمادگی بسیجیان و ادارات مرتبط شهرستانی را یکی از اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های دولتی با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های خود از این رزمایش حمایت کرده و حضوری فعال در آن داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز با گذشت چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی هرجا که موفق بودیم تفکر بسیجی و جهادی حاکم بوده است بیان کرد: هفته بسیج یک نمادی است برای ترویج تفکر بسیجی و تبیین آن برای جوانان، لذا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باید با همکاری سایر ادارات برنامه‌های متنوعی را برای این هفته در نظر گیرد.

یادآور می‌شود در این جلسه برنامه‌های پیشنهادی هفته بسیج توسط سرهنگ حسن اسلامیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مطرح و هماهنگی لازم نیز در این زمینه انجام شد.

انتهای پیام
captcha