تفکر بسیجی نسخه شفابخش جهان است/آمریکا؛ جنگ‌زده‌ترین کشور در برابر جنگ نرم
کد خبر: 3859211
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

تفکر بسیجی نسخه شفابخش جهان است/آمریکا؛ جنگ‌زده‌ترین کشور در برابر جنگ نرم

گروه فرهنگی ـ معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: جنگ زده‌ترین کشور در برابر جنگ نرم خود آمریکا است، چرا که این کشور هر آنچه رژیم صهیونسیتی برای او تعیین کند موظف به اطاعت است لذا آمریکا بزرگ‌ترین قربانی جنگ نرم است. 

ا اشاره به اینکه اخلاص آبروی بسیج است، اظهار کرد: برای مصون ماندن از خدعه شیطان و مقابله با جنگ نرم، باید اخلاص و مجاهدت داشت، ما به عنوان رزمندگان جنگ نرم انقلاب، باید تلاش نمود تا در زمان معین به صحنه رسید هر چند که ما دیر رسیده‌ایم چرا که اکنون با انبوهی از فجایع در جامعه روبرو هستیم.  اصل تربیت انسان باید منطبق بر دو صبح و یک شب باشدبه گزارش ایکنا  از همدان، معصومه حکیمیان، معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، یکشنبه ۳ آذرماه در مراسم بزرگداشت شهدای زن و ایثارگر استان همدان اظهار کرد: یادواره‌هایی که برای شهدا برگزار می‌شود همان کارکرد روضه‌هایی را دارد که برای اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: چند سالی است که با سه مفهوم «تفکر بسیجی»، «دفاع مقدس» و «جنگ نرم» سر و کار داریم، دفاع مقدس با 8 سال در میان همگان باب شده است.

وی اضافه کرد: تفکر بسیجی با 5 آذرماه سال 58 به یاد همگان می‌افتد و جنگ نرم با فعالیت شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای پس از جنگ و انقلاب یا صدر اسلام برای همگان یادآوری می‌شود.

حکیمیان ادامه داد: در مفهوم تفکر بسیجی، مقام معظم رهبری تعریفی جدیدی برای این مهم ارائه می‌دهد، ایشان هر آنکس را که دستی در دست دشمن نداشته باشد و دوستدار ملت و کشور خود باشد را بسیجی عنوان می کند.

وی با بیان اینکه ریشه تاریخی این سه مفهوم یکی است، ابراز کرد: همانگونه که در قرآن داستان خلقت انسان و سجده فرشتگان بر او عنوان شده است در این داستان شیطان از سجده بر انسان تمرد می‌کند و به عزت خداوند قسم یاد می‌کند که به دلیل رانده شدن از بهشت تمام بندگان خداوند را گمراه کند مگر «مخلصین» را.

دفاع مقدس حضرت زهرا(س) زمینه ساز حماسه مکتب اسلام بود

حکیمیان ابراز کرد: طبق این حقیقت، هر زمان در هر جای این دنیا، انسانی از شیطان چوب خورده است به دلیل دوری از اخلاص بوده است، در کشور نیز هرجا ملت پیش رفته و به جایی رسیده به دلیل اخلاص و هر جایی که به زمین خورده است به دلیل دوری و عدم اخلاص بوده است. 

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور ابراز کرد: زمانی که شیطان زخم خورد، جنگ نرم به عنوان طولانی ترین جنگ عالم پدید آمد، با آغاز جنگ نرم، هشت سال دفاع مقدس برای کشور ما رقم خورد در این بین تفکر بسیجی نسخه شفا بخش جهان است.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در سال 67 عنوان نمود که بسیج باید جهانی شود این نشان از آن دارد که کار باید برای خدا، جهانی شود، شیطان از روز اول کار خود را با «تفرقه» آغاز نمود، عملیات شیطان از همان ابتدا با تفرقه بود و اکنون نیز بر همین منوال پیش می‌رود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور عنوان کرد: هرجا که سخنی، گفته‌ای و نوشته‌ای پدید می‌آید که مسلمین، مومنین و آزادگان را شقه شقه می‌کند از سوی شیطان و یا از عوامل شیطان است.

حکیمیان گفت: همانگونه که گفته شده است، دست خدا با جماعت است در این بین با وجود تفرقه دیگر دست خدا در میان نیست، در تاریخ بشریت همواره انبیاء بزرگی به عنوان بزرگ بسیجیان عالم، با خدعه‌های شیطان مبارزه کرده‌اند در زمان پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) نیز همگی قدم در این مسیر گذاشته و با حیله و مکر‌های شیطان مبازره نمودند.

 ریشه تمام جنگ‌های سخت، جنگ نرم است

وی با بیان اینکه جنگ بر سر حق و باطل است نه یک جناح و حکومت و ...ابراز کرد: در طول تاریخ جنگ‌های سختی رخ داده است که جنگ نرم پشت آن بوده است به عبارتی ریشه تمام جنگ‌های سخت، جنگ نرم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه میزان، حضرت زهرا(س) وامام حسین(ع) است، ادامه داد: دفاع مقدس حضرت زهرا(س) برای مقابله با انحراف دین پیامبر(ص)، زمینه ساز حماسه مکتب اسلام شد، به عبارتی حماسه فاطمی زمینه ساز تشکیل حماسه حسینی در روز عاشورا و حماسه حسینی زمینه ساز حماسه تاریخی انقلاب و پس از دفاع مقدس شد.

حکیمیان با اشاره به اینکه اخلاص آبروی بسیج است، اظهار کرد: برای مصون ماندن از خدعه شیطان و مقابله با جنگ نرم، باید اخلاص و مجاهدت داشت، ما به عنوان رزمندگان جنگ نرم انقلاب، باید تلاش نمود تا در زمان معین به صحنه رسید هر چند که ما دیر رسیده‌ایم چرا که اکنون با انبوهی از فجایع در جامعه روبرو هستیم. 

وی با بیان اینکه ما در هر کاری از حفظ دین تا مسائل اجتماعی نیازمند دست خدا هستیم، ابراز کرد: متأسفانه انسان امروز از دست خداوند فرار می‌کند حال انکه برای مقابله با جنگ نرم، از ابتدا تا انتهای کار باید برای رضای خدا باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: مبارزه بین حق و باطل که از ابتدای خلقت وجود داشته و سه مفهوم عنوان شده را در کنار یکدیگر قرار داشته اند باید برای نسل امروز پاسخ مناسبی داشت.

وی اظهار کرد: 200 سال قبل اتفاقی در عالم رخ داد که جهان را تحت تأثیر قرار داد، 7 شیطان پرست یهودی نما، 24 خط مطلب نگاشتند که آن بلای جان بشریت شد، در بند آخر این متن، هدف از اعمال و انجام این کار‌ها تسلط بر بشریت است. 

حکمیان ابراز کرد: جنگ زده ترین کشور در برابر جنگ نرم خود آمریکا است، چرا که این کشور هر آنچه رژیم صهیونسیت برای او تعیین کند موظف به اطاعت است لذا آمریکا بزرگ‌ترین قربانی جنگ نرم است. 

این مقام مسئول ادامه داد: صهیونیست از 200 سال پیش، ربا، بی بند و باری، توزیع مواد مخدر و انواع رذایل اخلاقی را شروع کرد و امروز مبارزه با هریک از این پستی‌ها مقابله با صهیونیست است.

 اصل تربیت انسان باید منطبق بر دو صبح و یک شب باشد

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: آن 24 بند، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران اجرا می‌شد اما با پیروزی انقلاب دستان مجری این بند‌های شیطانی قطع شد.

وی افزود: اگر هریک از ما بر این باور باشیم که هرطلوعی که انسان می‌بیند حتما غروب آن روز را نخواهد دید، دیگر پایبند بر هیچ یک از رذایل اخلاقی نخواهیم بود، طبق حدیثی از امام صادق(ع) نیز با این مضمون که انسان نباید ذهن و فکر خود را درگیر گذشته‌ای کند که نمی‌تواند آن  را تغییر دهد.

حکمیان با بیان اینکه اگر والدین ما به دنبال تربیت خوب فرزندان خود هستند باید اخلاص و بندگی خدا را به او یاد دهند، گفت: اصل تربیت انسان باید منطبق بر 2 صبح و یک شب باشد، «صبح خلقت، شب دنیا و صبح رستاخیر».

معاون فرهنگی سازمان بسیج زنان کشور ابراز کرد: در جای دیگر عنوان شده است که برای تربیت فرزندان باید بر سه اصل مهم پاینبد بود که این سه اصل شامل «نهادینه شدن توحیدف نبوت و معاد» در وجود فزندان است. 

ما باید به جای ستایش اهل بیت، معرفت این عزیزان را به آنها یاد دهیم گفت: اهل بیت و شهدا همگی چراغ راه هستند و در شب بی چراغ نیز نمی‌شود حرکت کرد، بنابراین به جای ستایش اهل بیت(ع) باید فاطمه شناسی و ... را به جوانان و فرزندان خود آموزش دهیم. 

حکیمیان ادامه داد: این مهم مستثنی از شهدا نیست، ما شهدا را بسیار می‌ستاییم اما بسیار کم بر راه و روش و سیر و سلوک آنها قدم برنداشته‌ایم،

انتهای پیام
captcha