حاکمیت معنویت؛ رمز ماندگاری بسیج
کد خبر: 3859495
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

حاکمیت معنویت؛ رمز ماندگاری بسیج

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سلطانیه گفت: رمز ماندگاری بسیج، حاکمیت معنویت بر تمامی حوزه‌های آن بوده به‌طوری‌که با الگو قرار دادن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دوری جستن از هوای نفس ماندگاری خود را رقم زده‌اند.

حاکمیت معنویت؛ رمز ماندگاری بسیجبه گزارش ایکنا از زنجان، حسین رحمانی‌هزاررود، فرماندار سلطانیه، دوشنبهف ۴ آذرماه در جمع مسئولان سلطانیه با اشاره به این‌که عملکرد بسیج را نباید تنها از منظر و نمود نظامی سنجید، اظهار کرد: امروز بسیج در اکثر حوزه‌های سازندگی، فرهنگی و آموزشی نقش مؤثری داشته و پیشقدم بوده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: شهدا و ایثارگران را باید به عنوان الگوهای اخلاق، ایثار و فداکاری یاد کرد و به تأسی از راه شهدا و ایثارگران توسط مسئولان جامعه می‌توان موجبات پیش برندگی مؤثر امور را فراهم ساخت.

وی افزود: با توجه به عقبه انقلاب اسلامی ایران می‌توان مشاهده کرد که به محض پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کینه‌ورزی دشمنان شروع شده و تمامی قدرت خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به‌کار گرفتند چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منافع آنان به خطر افتاده و دیگر قدرت دخالت در اداره امور این کشور را نداشتند.

این مسئول گفت: تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران توسط حضرت امام خمینی (ره) یکی دیگر از اقدامات مقدس تحت انقلاب اسلامی ایران بوده که با رویکرد حفظ امنیت درون مرزی و پایداری انقلاب اسلامی به منصه ظهور رسیده است.

رحمانی اضافه کرد: دشمنان خارجی ایران پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، متوجه این امر شدند که دیگر قدرت مقابله با این کشور را نداشته و شروع به تحریک بازیچه‌هایی چون صدام کرده و جنگ 8 ساله تحمیلی با انقلاب نوپای ایران را آغاز کردند.

فرماندار سلطانیه ادامه داد: نقش مؤثر بسیج در جنگ 8 ساله تحمیلی بر هیچ کسی پوشیده نبوده و این ایمان قلبی به خداوند و آرمان‌های مقدس نظام بود که به قدرت این نهاد الهی، افزایش دو چندان می‌بخشد.

فرماندار سلطانیه گفت: رمز ماندگاری بسیج، حاکمیت معنویت بر تمامی حوزه‌های آن بوده به‌طوری‌که با الگو قراردادن حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و دوری جستن از هوای نفس ماندگاری خود را رقم زده‌اند.

وی اظهار کرد: بصیرت و روشن‌بینی نیروهای بسیج، سپاه و ارتش بود که توانست در جنگ 8 ساله تحمیلی در مقابل تعدد دشمنان خارجی و داخلی ایستاده و نهال انقلاب را بارور سازد.

رحمانی اضافه کرد: ولایت‌مداری بارزترین شاخصه بسیجیان بوده؛ چراکه از زمان تشکیل این نهاد، به تأسی از وفاداری و ولایت‌پذیری حضرت ابوالفضل (ع)، با اطاعت محض دست به دامن ولی فقیه زمان خود شده و توانستند در ظل منویات ایشان لوای اسلام و قرآن در ایران را نگاه دارند.

انتهای پیام
captcha