فعالیت ۱۵ گروه جهادی در هفته بسیج/ بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه عمرانی در هرمزگان
کد خبر: 3859640
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

فعالیت ۱۵ گروه جهادی در هفته بسیج/ بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه عمرانی در هرمزگان

گروه فرهنگی ــ مسئول سازمان بسیج سازندگی هرمزگان از فعالیت ۱۵ گروه جهادی و بهره‌برداری از ۱۱۴ پروژه عمرانی در هفته بسیج سال جاری خبر داد.

فعالیت 15 گروه جهادی در هفته بسیج/ بهره‌برداری از 114 پروژه عمرانی در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از بسیج سازندگی، سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا آران، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به بیان برنامه‌های این هفته پرداخت و گفت: ۱۵ گروه جهادی به‌مناسبت هفته بسیج در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و پزشکی در مناطق محروم استان مشغول فعالیت هستند. فعالیت گروه‌های جهادی در قالب اردوهای یک‌روزه، سه‌روزه و هفت‌روزه است.

وی با بیان اینکه حمایت از ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست در دستور کار قرار دارد، گفت: یک هزار بسته لوازم‌التحریر و یک هزار البسه فرم مدارس ویژه کودکان و دانش‌آموزان مناطق محروم و همچنین ۳۰۰۰ متر مربع موکت ویژه مددجویان کمیته امداد در هفته بسیج سال جاری تقدیم شده است.

آران به تشریح پروژه‌های عمرانی در این هفته پرداخت و افزود: ۱۱۴ پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسیده است که این پروژه‌ها در قالب احداث ۵۰ مسکن مددجویی، افتتاح ۵ زمین ورزشی روباز، بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به ۱۵ روستای استان، احداث و تکمیل ۱۵ مسجد است.

وی تکمیل یک مؤسسه قرآنی، بهره‌برداری از سه پارک محله، مرمت و بازسازی یک مدرسه، افتتاح یک کتابخانه، تکمیل و احداث ۲۰ منزل نیازمندان و همچنین ساخت سه خانه عالم را از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری در هفته بسیج امسال عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان در پایان میزان اعتبار پروژه‌های عمرانی در هفته بسیج را ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha