بسیج امنیت کشور را بیمه کرد
کد خبر: 3859730
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

بسیج امنیت کشور را بیمه کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) با اشاره به اینکه امام راحل بسیج را در طراز و افق جهانی بنا کرد، گفت: بسیج امنیت کشور را بیمه کرد و امام راحل بسیج و بسیجیان را برای مقابله با دشمنان، رشد داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص)، امروز، 5 آذر در تجمع بسیجیان استان با عنوان «شکوه مقاومت» که در ورزشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه بسیج امنیت کشور را بیمه کرده است، گفت: امام راحل بسیج و بسیجیان را برای مقابله با دشمنان، تربیت کرد.

وی افزود: امام(ره) سازمان عظیمی را خلق و شجره طیبه‌ای را غرس کرد و مقام معظم رهبری آن را آبیاری کرد تا این کشور برای همیشه بیمه شود. امام راحل برای اینکه کشور در برابر توطئه دشمنان ایمن باشد بسیج را بنا کرد و امروز ثمره این تفکر را در تمام جهان می‌بینیم.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) به اغتشاشات اخیر کشور نیز اشاره و اظهار کرد: حادثه روزهای گذشته را هیچ وقت از یاد نخواهیم برد، فتنه بزرگی که دشمنان ما از جمله آمریکا، امارات، عربستان، سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و معاندین با هم متعهد شدند تا پایه‌های انقلاب را سست کنند.

وی با اشاره به بصیرت مردم کشور گفت: مردم بصیر و آگاه با کمک به نهادهای امنیتی طومار اغتشاشگران را در کمتر از 48 ساعت در هم پیچیدند. تا بسیج و بسیجی هست این انقلاب مستحکم خواهد ماند. براساس این تفکر است که ما ملتی سربلند می‌مانیم و توطئه‌های بزرگتر از این را نیز نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha