طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در 10 درصد مدارس دولتی البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3859768
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در 10 درصد مدارس دولتی البرز اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در استان خبرداد و گفت: این طرح با عنوان معلم آینده‌ساز در ۱۰ درصد مدارس دولتی در حال اجراست.

طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در 10 درصد مدارس دولتی البرز اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش البرز، پنجم آذر در نشست با تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج که در کانون امام علی(ع) برگزار شد به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اشاره کرد و اظهارکرد: معلمان از ابتدای انقلاب تاکنون به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند.
وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس نیز معلمان نقش موثری داشتند و ۴۹۰۰ شهید معلم و و۳۶ هزار شهید دانش‌آموز که حدود نیمی از شهدای بسیجی کشور هستند را تشکیل می‌دهند.
قاسمی یادآورشد: همچنین فرهنگیان در جنگ‎‌های فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی واقتصادی حضور پررنگ داشته و در مقابله با استکبار با افزایش بصیرت دانش‌آموزان سیلی محکمی بر دهان استکبار زده‌اند.
وی در ادامه از اجرای طرح اعتلای بسیج فرهنگیان در استان خبرداد و گفت: طرح اعتلای بسیج فرهنگیان با عنوان معلم آینده‌ساز در ۱۰ درصد مدارس دولتی استان در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اجرایی شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز هدف از اجرای این طرح را مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی وکاهش آسیب‌ها در مدارس ذکر کرد.
قاسمی عنوان کرد: در البرز برنامه‌های دیگری چون توانمندسازی فرهنگیان، برگزاری دوره آموزشی، نشست‌های روشنفکری وبصیرت‌افزایی، بازدیدهای علمی و برگزاری جشنواره علمی پژوهشی و ورزشی، تببین وتشریح سند تحول بنیادین و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیز در دستورکاری – اجرایی قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha