برگزاری 50 برنامه گرامیداشت روز دانشجو در اردبیل
کد خبر: 3861744
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

برگزاری 50 برنامه گرامیداشت روز دانشجو در اردبیل

گروه فرهنگی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت:‌ بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اجرا می‌شود که برگزاری آئین تجلیل از اساتید و دانشجویان از مهمترین برنامه‌های این روز خواهد بود.

برگزاری 50 برنامه گرامیداشت روز دانشجو در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالله حسنی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل، صبح 13 آذرماه در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه محقق اردبیلی اجرا می‌شود که برگزاری آئین تجلیل از اساتید و دانشجویان از مهمترین برنامه‌های این روز خواهد بود.

وی تصریح کرد: روز ۱۶ آذرماه، روز دانشجو به عنوان حرکت انقلابی دانشجویان علیه طاغوت است و با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دینی تلاش خواهیم کرد تا گرامیداشت یاد این روز برای دانشجویان نسل حاضر یادآور حضور در عرصه‌های استقلال‌طلبی و بصیرت‌افزایی باشد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه این برنامه‌ها با حضور اساتید، دانشجویان، فعالان فرهنگی و تشکل‌های دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد، افزود: دانشجویان بابصیرت استان در اتقافات اخیر با آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه توانستند مایه ایجاد وحدت و همدلی باشند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

حسنی یادآور شد: این بصیرت و آگاهی یک برکت برای استان انقلابی اردبیل است که در حوادث با صبر و حوصله توانستند نشان دهند که بهانه‌ای به دشمنان نخواهند داد.

وی بیان کرد: تسهیل در ازدواج دانشجویی و استفاده از مشاوره‌های ازدواج به دانشجویان از دیگر برنامه‌های نهاد در طول سال تحصیلی است که امسال نیز طبق سنوات قبل انجام می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: حضور دانشجویان در برنامه‌های ازدواج دانشجویی که شامل سفر به مشهد مقدس و حضور در جوار امام رضا(ع) برای آغاز زندگی است، طبق سنوات قبل امسال نیز انجام می‌شود و دانشجویان جدیدالورود می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه در این برنامه شرکت کنند.

حسنی خاطرنشان کرد: دانشجویانی که ثبت تاریخ ازدواج آن‌ها از یک فروردین‌ماه سال ۹۷ تا ۳۰ آذرماه سالجاری است برای ثبت‌نام در برنامه ازدواج دانشجویی می‌توانند به سامانه www.ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.

وی ادامه داد: هزینه اعزام دانشجویان به مشهد مقدس برای ازدواج دانشجویی رایگان است و در این سفر دوره‌های آموزشی مختلف سبک زندگی اسلامی و دوره‌های مختلف زناشویی برای افزایش آگاهی زوجین با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha