روحانیون پرچم‌داران حوزه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی هستند
کد خبر: 3862211
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

روحانیون پرچم‌داران حوزه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی هستند

گروه اجتماعی- رئیس امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیون و ماموستایان دینی پرچم‌داران حوزه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی هستند و در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسگری، رئیس امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در مراسم معارفه امام‌جمعه جدید شهرستان بانه که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی امروز، 16 آذرماه در بانه برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون پرچم‌دارانی هستند که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و نقش دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.
وی افزود: دشمنان با توطئه‌های مختلف همواره تلاش کرده‌اند که در صفوف جامعه مسلمانان شکاف ایجاد کنند، اما به‌واسطه روشنگری‌های جامعه روحانیون همواره با شکست مواجه بوده‌اند.
رئیس امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: روحانیون و ماموستایان دینی پرچم‌داران حوزه آگاهی هستند و در هر عرصه‌ای خوش درخشیدند و با آگاهی به جامعه نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.
وی بابیان اینکه در جامعه اسلامی گروه‌ها و فرقه‌های ایجادشده هرروز اصلی از اصول دین را هدف قرار می‌دهند، عنوان کرد: دشمنان به بهانه‌های مختلف این اصول را هدف و دنبال خدشه واردکردن به‌نظام هستند.
حجت‌الاسلام عسگری اعلام کرد: رسالت علما و بزرگان دین در این زمان بیشتر شده و باید مردم را شبه و شبهاتی که در دین ایجادشده خارج و به‌یقین برسانند.
وی افزود: سیاست استعمار و دشمنان اسلام بر عداوت و کینه‌ و تفرقه استوار است و همیشه دنبال این هستند که به خاطر رسیدن به منافع خود به طرق مختلف فکری، مذهبی، سیاسی، قومی و غیره دنبال ایجاد تفرقه هستند و دلشان به حال هیچ مسلمانی نمی‌سوزد.
رئیس امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اعلام کرد: برای دشمنان اسلام هیچ قوم و مذهبی باهم تفاوتی ندارد چراکه آن‌ها برای رسیدن به منافع خود همه انسان‌ها را از دم تیر می‌گذرانند.
وی اعلام کرد: دشمنان دین منافع خود را تا به امروز با ایجاد تفرقه بین جوامع تأمین کرده‌اند و رسالت امروز روحانیون این است که مردم را به صلح و صفا و هم‌دلی برسانند.
حجت‌الاسلام عسگری بابیان اینکه جامعه روحانیون مردم را باید از کبر و خودپسندی دور کنند، یادآور شد: اگر عالمی متکبر باشد نمی‌تواند دست مردم را بگیرید، عالم روحانیون باید مردم را به سمت زهد هدایت و از وابستگی به دنیا دور کنند.
یادآور می‌شود؛ ماموستا خدایی سال 92 بعد از مرگ ماموستا مجتهدی به‌عنوان امام‌جمعه سنندج معرفی شد و امروز بنا به شرایطی و بعد از مرگ امام جمعه بانه به‌عنوان امام‌جمعه بانه به زادگاهش بازگشت.

انتهای پیام
captcha