شرکت ۸۰ روحانی کردستانی در کارگاه آموزشی تجوید
کد خبر: 3863014
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

شرکت ۸۰ روحانی کردستانی در کارگاه آموزشی تجوید

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول امور روحانیون و مساجد مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از شرکت 80 نفر از روحانیون استان کردستان در کارگاه آموزشی تجوید خبر داد و گفت: شرکت در این کارگاه و کسب گواهی دوره مجوز حضور در دوره تربیت مربی قرآن است.

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مسئول امور روحانیون و مساجد مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به‌منظور رفع مشکلات تجویدی و روان‌خوانی قرآنی کارگاه آموزشی تجوید با حضور علاقه‌مندان از امروز، 18 آذرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور آغازشده است.

وی با اشاره به‌ شرط سنی حضور در این کارگاه آموزشی افزود: در دوره اول این آزمون افراد متولد سال 1355 به بالا جواز حضور در این کارگاه آموزشی را داشتند و این کارگاه به‌صورت هفتگی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار خواهد شد.

مسئول امور روحانیون و مساجد مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از شرکت 80 نفر از روحانیون استان کردستان در کارگاه آموزشی تجوید خبر داد و گفت: شرکت در این کارگاه و کسب گواهی دوره مجوز حضور در دوره تربیت مربی قرآن است.

وی بیان کرد: کارگاه آموزشی تجوید ویژه روحانیون تحت پوشش مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور 26 جلسه یک و نیم‌ساعته بوده است که تاکنون در شهرستان سنندج آغاز و در سایر شهرستان‌ها نیز به‌زودی اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام عسکری اعلام کرد: آزمون پایانی این دوره به‌صورت کتبی و عملی برگزار خواهد شد و کسانی که امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در دوره تربیت مربی قران که پاییز سال آینده در استان کردستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha