کار در حوزه جوانان نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است
کد خبر: 3864802
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

کار در حوزه جوانان نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه امروز جامعه ما با حضور سنگین هجمه‌های فرهنگی نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی به خصوص در حوزه نسل جوان است، گفت: کار در این عرصه نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است.

کار در حوزه جوانان نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیر کل این اداره امروز، 26 آذرماه در گردهمایی کارشناسان فرهنگی استان با بیان اینکه امروز جامعه ما با حضور سنگین هجمه‌های فرهنگی نیازمند تولید محتوای فاخر فرهنگی به خصوص در حوزه نسل جوان است، گفت: کار در این عرصه نیازمند تفکر انقلابی و جهادی است.

وی ادامه داد: فضای مجازی هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت اما باید در عمل این را به اثبات رساند که برای مثال فعالیت جهادی با پیوست فرهنگی در زمینه تولید محتوای فاخر فرهنگی از جمله اقداماتی محسوب می‌شوند که باید در دستور کار باشند.

شکری  با تأکید بر اینکه تفکر انقلابی لازمه توسعه فرهنگی است که در این راستا در این حوزه نیز باید با تفکر انقلابی ورود کنیم.

وی با تأکید بر اینکه نیازسنجی نیز دارای اهمیت است، یادآور شد: باید بدانیم امروز جوان ما در جامعه اولاً چه چیزی نیاز دارد و ثانیاً برای رفع این نیاز باید از چه ابزارهایی استفاده کرد و ثالثاً چه کسانی باید در حوزه تأمین نیازهای جوانان در حوزه فضای مجازی چه نوع اقداماتی را صورت دهند که این امر لازمه برنامه‌ریزی، عزم جهادی و همت والاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان  متذکر شد: مدیریت جهادی در حوزه فضای مجازی یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در یک حوزه برای تولید و نشر کارهای فاخر و داشتن پیوست فرهنگی که این امر امروز باید مد نظر جامعه روحانیان، کارشناسان مذهبی و فرهنگی و فعالان حوزه مجازی باشد.

انتهای پیام
captcha