برگزاری دوره تخصصی «درس تفکر و سبک زندگی اسلامی» در کردستان
کد خبر: 3872962
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

برگزاری دوره تخصصی «درس تفکر و سبک زندگی اسلامی» در کردستان

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش کردستان از برگزاری دوره آموزشی «درس تفکر و سبک زندگی» ویژه معاونان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران و دبیران استان خبر داد.

اکبرزاده، رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: اداره امور تربیتی استان در راستای تأکید حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت متبوع، دوره تخصصی ضمن خدمت «درس تفکر و سبک زندگی» ویژه معاونان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران و دبیران «درس تفکر و سبک زندگی» به مدت 24 ساعت برای پایه هفتم و هشتم در کلیه شهرستان‌ها، نواحی و مناطق برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی «درس تفکر و سبک زندگی» در هفته جاری در شهرستان بانه افزود: این دوره با حضور 120 نفر از معاونان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

اکبرزاده با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی به‌صورت تخصصی و با تأکید بر چهار موضوع مهم جشنواره کشوری این درس برگزارشده است، عنوان کرد: چهارمین جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی اسلامی در استان کردستان اعلام‌شده و علاقه‌مندان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی اعلام کرد: جشنواره الگوی برتر تدریس تفکر و سبک زندگی باهدف ارتقای سطح کمی و کیفی شیوه‌های تدریس و اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج سنتی در شیوه‌های تدریس و ترغیب و تشویق مشاوران و مربیان پرورشی و برای استفاده از روش‌های مختلف یادگیری و یاددهی و ایجاد رقابت سالم و سازنده فقط بین همکاران پرورشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش‌وپرورش کردستان یادآور شد: جشنواره تجارب برتر تربیتی باهدف ترغیب و تشویق فرهنگیان برای حضور در عرصه‌های بااهمیت پژوهشی، تربیتی و به‌منظور استفاده حداکثری و بهتر از اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی، مدیران و معلمان مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha