رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3872994
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» در کردستان برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج کردستان از برگزاری این رویداد در تاریخ دوم بهمن‌ماه در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، اسدالله محمدزاده، دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج امروز، 30 دی‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» اظهار کرد: این رویداد تخصصی به مدت دو روز از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: پویانمایی (انیمیشن کوتاه، موشن‌گرافیک، انیمیشن کات اوت، کمیک موشن و استاپ موشن) و بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه (بازی و اپلیکیشن موبایل) محورهای این رویداد هستند.

دبیر اجرایی رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج مهلت ثبت‌نام در این رویداد تخصصی را تا اول بهمن‌ماه عنوان و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مدت زمان ۴۸ ساعت در زمینه تولید محصولات مذکور به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: در بحث داوری این رویداد نیز با آغاز این برنامه آیین‌نامه‌های داوری و موارد خطابه شرکت‌کنندگان ابلاغ و شرکت‌کنندگان ملزم به رعایت قوانین فنی، هنری، محتوایی و تشکیلاتی ـ انضباطی رزمایش می‌شوند.

محمدزاده با اشاره به اعلام برگزیدگان مسابقات در دو بخش تخصصی و عمومی ادامه داد: این برگزیدگان مجوز حضور در دومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج دریافت می‌کنند.

وی به چگونگی ورود، پذیرش و استقرار گروه‌‌ها اشاره و عنوان کرد: مسئولان گروه‌ها یکم بهمن‌ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۲ باید در مکان اعلام شده حاضر باشند تا نسبت به دریافت کارت‌های مجوز ورود به رویداد گروه اقدام کنند.

محمدزاده با تأکید بر اینکه گروه‌‌های شرکت‌کننده در هر رشته باید حداکثر پنج و حداقل سه نفر باشند، اعلام کرد: از آنجا که شرکت‌کنندگان باید به‌صورت گروهی معرفی شوند؛ لذا حضور انفرادی اشخاص پذیرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه اسامی متقاضیان باید به‌صورت گروه تخصصی و در قالب یک فهرست واحد برای دبیرخانه ارسال شود، یادآور شد: این اطلاعات شامل اطلاعات تخصصی، تکنیک، نرم‌افزار کاربردی مورد استفاده و یا زبان تخصصی برنامه‌نویسی است که باید به‌صورت نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، رشته، سِمت در گروه و تخصص فنی قید شود.

انتهای پیام
captcha