پیام صلح و مهرورزی اسلام را از طریق فضای مجازی به جهان مخابره کنیم
کد خبر: 3873500
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

پیام صلح و مهرورزی اسلام را از طریق فضای مجازی به جهان مخابره کنیم

گروه سیاسی ــ‌ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: فضای مجازی یک فرصت مناسبی است تا از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم و پیام صلح، دوستی و مهرورزی اسلام را به جهان برسانیم و درواقع می‌توان با یک کار هنری در فضای سایبری به‌راحتی در مقابل دشمن ایستاد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» که امروز، دوم بهمن‌ماه در سالن امامت دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما در یک جنگ تمام‌عیار و با همه مختصات نبرد با دشمن هستیم.
وی با اشاره به ویژگی‌های جنگ نرم و جنگ سخت افزود: جنگ سخت دارای خاک‌ریز، تجهیزات، خطوط و نفرات مشخص، هدف مشخص و کشته‌شدگان مشخصی دارد اما در جنگ نرم خاک‌ریز، تلفات و صف‌آرایی نظامی، سلاح نظامی وجود ندارد.
سردار حسینی عنوان کرد: جنگ نرم جنگی خاموش اما خانمان‌سوز و منهدم‌کننده ارزش‌ها، آداب‌ورسوم، شیوه،روش، باورها، اعتقادات و اخلاقیات است که نیازمند هوشیاری و آگاهی هرچه بیشتر مردم است.
وی بیان کرد: ما در جنگ نرم نباید زمین خود را خالی کنیم چراکه دشمن به‌راحتی زمین ما را تصرف کرده و بر ما تسلط پیدا خواهد کرد و به‌راحتی می‌تواند مسیر ما را تغییر دهد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی و مردم همیشه درصحنه و گردان‌های سایبری، ما امروز در این عرصه نیز حضور مؤثری داشته و به‌راحتی دشمن را در این میدان کیش‌ومات کرده‌ایم، اعلام کرد: ارزش جنگ در این فضا دارای اهمیت و نقش بسزایی است چراکه با یک متن ادبی، اقدام هنری، تهیه یک کلیپ یا فیلم کوتاه در فضای مجازی می‌توان میلیون‌ها ذهن و عقیده را تحت تأثیر پیام خود قرار دهند.
وی ادامه داد: در این فضا می‌توان یک پیام را از دورترین نقاط جهان در کمترین زمان ممکن به سراسر جهان مخابره کرد و دیگران نقطه نظرات و برداشت‌های خود را از آن پیام اعلام کنند.
سردار حسینی با اشاره به اثرگذاری پیام در فضای مجازی افزود: پیام در فضای مجازی پایداری بیشتری نسبت به سایر رسانه‌های دیداری و شنیداری دارد و اثرگذاری آن سال‌ها باقی می‌ماند.
وی عنوان کرد: فضای مجازی یک فرصت مناسبی است تا از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کنیم و پیام صلح، دوستی و مهرورزی اسلام را به جهان برسانیم و درواقع می‌توان با یک کار هنری در فضای سایبری به‌راحتی در مقابل دشمن ایستاد.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تأکید کرد: ما باید بهترین خاک‌ریز را در این فضای جنگ نرم برای خودمان طراحی و تعریف کنیم و بهترین بردها را برای خود در مقابل دشمن به‌کارگیریم و دشمن را از صفحه کارزار خارج کنیم.
وی اعلام کرد: دشمن امروز با استفاده از فنی‌ترین تجهیزات، امکانات و سیستم دفاعی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور دیگر را هک کرده و از گردونه کار خارج می‌کند.
سردار حسینی اعلام کرد: ما باید ایده، عقیده، خواسته، فرهنگ‌، هویت ملی و اسلامی، استقلال کشور، قدرت فکری وایمانی، وضعیت و توانایی‌های خود را با استفاده از این فضا منتشر کنیم و خود را به رخ جهانیان بکشیم.
وی به برگزاری نخستین رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج»در سه روز اشاره و اعلام کرد: در این مدت 11 تیم در یک رقابت سالم اندیشه، دانش، فن و هنر، قدرت، خلاقیت و اندوخته خود را در یک فضای حقیقی به نمایش خواهد گذاشت.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان فضای مجازی را شمشیر دو لبه دانست و اعلام کرد: این فضا هم جنبه‌های مثبتی و هم جنبه‌های منفی بسیاری دارد و ما باید بدانیم دشمن در این فضا تمام‌قد ایستاده است و ما باید برای مقابله با دشمن با تمام توان در ایستادگی کنیم.
همچنین، نخستین رویداد تخصصی «تولید محتوای دیجیتال بسیج» از امروز، دوم بهمن‌ماه آغاز شده و گروه‌ها به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha