کرسی تلاوت قرآن در بقاع متبرکه استان کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 3873511
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

کرسی تلاوت قرآن در بقاع متبرکه استان کردستان برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری کرسی تلاوت قرآن‌کریم از اول بهمن ماه در بقاع متبرکه این استان کردستان خبرداد.

جمشید محمدی، رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از برنامه‌های قرآنی کرسی تلاوت قرآن‌کریم از اول بهمن ماه در بقاع متبرکه استان کردستان برپا می‌شود.
وی با دعوت از عموم مردم متدین و قرآن دوست سنندج برای حضور در این محافل قرآنی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این مراسم به صورت مداوم در مساجد و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار خواهد شد.
رئیس امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: ایجاد زمینه تدبر در قرآن از طریق قرائت زیبا توأم با استماع ترجمه و تفسیر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جلسات قرآنی است.
وی با اشاره به سایر اهداف برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم یادآور شد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در کار و زندگی و انس با قرآن و نهادینه کردن فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن و معطر کردن فضای قرآنی در شهر و ایجاد فضای حرفه‌ای برای قاریان جوان برای افزایش تجربه تلاوت از دیگر اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم است.

انتهای پیام
captcha