اجرای طرح «شبی با یک شهید» در کردستان
کد خبر: 3875663
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

اجرای طرح «شبی با یک شهید» در کردستان

گروه اجتماعی ــ رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان گفت: طرح «شبی با یک شهید» در راستای تقویت روحیه مبارزه‌طلبی و معرفی و تشریح زندگینامه شهدای بزرگوار و به‌طور شاخص برجسته کردن سیره و سلوک سردار شهید قاسم سلیمانی در هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «جهاد و مقاومت» پرشورتر از همیشه با تکیه‌ بر قابلیت‌های هیئات مذهبی و با تأسی از بیانیه گام دوم انقلاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای تقویت روحیه مبارزه‌طلبی در مقابل ایادی ظلم و استکبار و شناسایی شهدای این راه و معرفی و تشریح زندگینامه شهدای بزرگوار با عنوان «شبی با یک شهید» و به‌طور شاخص برجسته کردن سیره و سلوک سردار شهید قاسم سلیمانی در هیئات مذهبی برگزار می‌شود.

خزاعی از برگزاری برنامه‌های شاخص شورای هیئات مذهبی کردستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: نشست «تبیین پویش اعتدال، اخلاق و قانون‌گرایی در انقلاب اسلامی» با حضور متولیان فرهنگی در استان و نمایندگان هیئات مذهبی در کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای تئاترهای انقلابی و مفهومی در دانشگاه‌ها، مدارس، کانون‌های پرورش فکری با میزبانی هیئات دانشجویی و دانش‌آموزی اعلام کرد: ارائه نقشه راه در خصوص بیانیه گام دوم و همکاری آنان با تشکل‌های مردمی در چارچوب‌های مشخص از دیگر فعالیت‌های شاخص هیئت‌های مذهبی است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان، برگزاری همایش تقویت روحیه شهادت‌طلبی و استکبارستیزی ویژه جوانان انقلابی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در گلزار شهدای انقلاب اسلامی و مسیر راهپیمایی 22 بهمن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم خاطره‌گویی در هیئت‌های مذهبی توسط چهره‌های ماندگار انقلابی، برگزاری گرامیداشت اربعین درگذشت سردار پرافتخار اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی، برپایی محافل انس با قرآن، تفسیر و ختم قرآن در هیئات مذهبی را از برنامه‌های اجرایی در ایام‌الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha