آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از فردا
کد خبر: 3876437
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

آغاز پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی از فردا

گروه اجتماعی - مدیر حج و زیارت گیلان از آغاز پیش‌ثبت‌نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه نوروز 99 خبر داد و گفت: ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی ویژه اعزام از 24 اسفندماه 98 لغایت 30 فروردین‌ماه 99 است.

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از آغاز پیش‌ثبت‌نام زائران گیلانی عتبات عالیات ویژه نوروز 99 خبر داد و اظهار کرد: زائران می‌توانند از فردا،‌ 16 بهمن‌ماه 98 لغایت 25 بهمن‌ماه 98 به سامانه پیش‌ثبت‌نام عتبات عالیات به آدرس «https://atabat.haj.ir» مراجعه و پس از نام‌نویسی و ثبت اطلاعات مربوطه کد رهگیری دریافت کنند.

وی ثبت‌نام عتبات عالیات نوروزی را ویژه اعزام از 24 اسفندماه 98 لغایت 30 فروردین‌ماه 99 دانست و افزود: متقاضیانی که مبادرت به ثبت‌نام گروهی 35 نفره می‌کنند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از 25 نفر شود، گروه مذکور حذف شده و در قرعه‌کشی شرکت داده نخواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه سفارت عراق برای صدور روادید اصل گذرنامه زائران را دریافت می‌کند، گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات حتما گذرنامه معتبر با حداقل شش ماه اعتبار تا تاریخ تشرف داشته باشند.

فعال اضافه کرد: سازمان حج و زيارت جهت ايجاد رفاه و سهولت بيشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقمندان تشرف به سفر زيارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زيارتی، اقدام به ایجاد سامانه پيش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی از اعلام نتایج قرعه‌کشی در سامانه پیش‌ثبت‌نام خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیانی که امکان دسترسی به اینترنت ندارد، می‌توانند جهت پیش‌ثبت‌نام به 53 دفتر خدمات زیارتی گیلان در 12 شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha