آغاز ثبت‌نام حج تمتع از نهم اسفند در کرمان
کد خبر: 3876703
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

آغاز ثبت‌نام حج تمتع از نهم اسفند در کرمان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه ثبت‌نام حج تمتع ۹۹ از 9 اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: برای اعزام زائران حج تمتع کرمان ۲۵ کاروان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل حج و زیارت استان کرمان، محمود عرب‌نژاد، مدیرکل حج و زیارت استان کرمان امروز چهارشنبه، 16 بهمن‌ماه با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهدای انقلاب و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: مراحل حج تمتع سال 99 انجام شده است.

وی با بیان اینکه دارندگان قبوض حج تمتع تا پایان سال 86 می‌توانند برای اعزام به این سفر معنوی به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را اصلاح کنند افزود: ثبت‌نام حج تمتع 99 از نهم اسفندماه امسال آغاز می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با اشاره به اینکه امسال برای اعزام زائران حج تمتع استان حدود 25 کاروان در نظر گرفته شده است بیان کرد: دارندگان فیش حج تمتع تا تاریخ 15 اردیبهشت 86 می‌توانند برای شرکت در حج تمتع 99 به مدیران کاروان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌های استان از جمله کرمان، رفسنجان، سیرجان، بردسیر، زرند، بم، جیرفت و انار کاروان برای اعزام زائران حج تمتع در نظر گرفته شده تصریح کرد: متقاضیان برای تشرف به حج امسال می‌توانند به این کاروان‌ها مراجعه کنند.

عرب‌نژاد با اشاره به اینکه ثبت‌نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات نیز از فردا به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 24 بهمن ماه ادامه دارد اظهارکرد: سفرهای نوروزی عتبات نیز از 24 اسفندماه امسال آغاز شده و تا 30 فروردین سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha