برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج
کد خبر: 3877589
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

برگزاری محفل انس با قرآن در سنندج

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از اعزام کاروان قرآنی و برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در روستای قلیان از توابع شهرستان سنندج خبر داد.

احمد گویلی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اعزام کاروان قرآنی ستاد دهه فجر به روستاهای استان کردستان خبر داد و اظهار کرد: در این راستا به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم امروز، 20 بهمن‌ماه در روستای قلیان از توابع شهرستان سنندج برگزار شد.

وی افزود: این محفل قرآنی با مشارکت ادارات فرهنگی و همکاری کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان سنندج و با حضور حداکثری آحاد مردم و قاریان ممتاز کشوری در مسجد جامع روستای قلیان برگزار شد.

گویلی هدف از برگزاری این محافل را ایجاد فرصتی مناسب برای بهره‌گیری هرچه بیشتر اقشار مختلف مردم با قرآن کریم و نشر فرهنگ قرآنی دانست و عنوان کرد: تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته آقایان حسین عبدالملکی و عبدالرحمن امامقلی و اجرای تواشیح و دف‌نوازی توسط گروه تواشیح نالی از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این محفل نورانی بود.

وی یادآور شد: این محافل با هدف انس بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن کریم، نهادینه‌شدن فرهنگ فراگیری و تلاوت قرآن، شناسایی استعداد‌ها و نخبگان قرآنی و توسعه فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود که در پایان این مراسم از قاریان، مربیان و فعالان قرآنی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha