ملت ایران همچون گذشته پیروز میدان است
کد خبر: 3880385
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

ملت ایران همچون گذشته پیروز میدان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور جدی و پررنگ مردم در انتخابات را امری ضروری دانست و بیان کرد: خوشبختانه این مهم تاکنون محقق شده و ملت ایران همچون گذشته دشمنان را از توطئه‌های شومشان برای عدم حضور در انتخابات مأیوس کرده است و پیروز میدان شدند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، دوم اسفندماه با حضور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: در امر خیر سبقت گرفتن از یکدیگر ضروری است لذا در عرصه انتخابات نیز مردم باید هرچه زودتر نسبت به حضور در پای صندوق‌های رأی اقدام کنند.

وی حضور در انتخابات را یک تکلیف شرعی و جشن ملی عنوان و بیان کرد: مردم با حضور گسترده در انتخابات سرنوشت و آینده کشورخود را رقم می‌زنند و این حضور امنیت و توسعه کشور را در پی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان حضور جدی و پررنگ مردم در انتخابات را امری ضروری دانست و بیان کرد: خوشبختانه این مهم تاکنون محقق شده و ملت ایران همچون گذشته دشمنان را از توطئه‌های شومشان برای عدم حضور در انتخابات مأیوس کرده است و پیروز میدان شدند.

وی در پایان یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشیع جنازه سردار شهید سلیمانی فشار غربی‌ها را بی‌اثر خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha