بسیج همگانی راهکار پیشگیری از ویروس کرونا است
کد خبر: 3881084
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

بسیج همگانی راهکار پیشگیری از ویروس کرونا است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه راهکار مقابله و پیشگیری از این ویروس بسیج همگانی است، افزود: باید تمام افراد جامعه نسبت به رعایت امور بهداشتی تلاش کنند چراکه این ویروس به‌طوری جدی واگیردار است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، آرزو فلاحی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: آموزش پیشگیری شیوع ویروس کرونا از طریق دانشگاه علوم پزشکی به تمام ادارات دولتی ارائه می‌شود.

وی افزود: یک نفر به‌عنوان رابط از طریق دانشگاه علوم پزشکی به تمام ادارات سطح استان جهت آموزش‌های پیشگیری از کرونا ویروس، کلاس آموزشی برگزار می کند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تأکید کرد: تمام ادارات باید اصول رعایت بهداشتی را در این شرایط در اولویت کار خود قرار دهند.

فلاحی دوره اختصاصی آموزش همگانی ویروس کرونا را شامل مباحث علائم و نشانه‌ها، راه‌های انتقال، راهکارهای پیشگیری، روش صحیح استفاده از ماسک و کلیپ‌های آموزشی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه راهکار مقابله و پیشگیری از این ویروس یک بسیج همگانی است، افزود: باید تمام افراد جامعه نسبت به رعایت امور بهداشتی تلاش کنند چراکه این ویروس به‌طوری جدی واگیردار است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه محموله کیت تشخیصی کرونا تحویل استان داده نشده است، یادآور شد: قرار بر این است که هفته آینده این کیت را به کردستان تحویل دهند.

 

انتهای پیام
captcha