زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال در سنندج ممنوع شد
کد خبر: 3881320
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال در سنندج ممنوع شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از تعطیلی آرامستان‌های سنندج در پی شیوع ویروس کرونا و ممنوع شدن زیارت اهل قبور در روزهای پایان سال خبر داد.

زیارت اهل قبور در سنندج ممنوع شدتوفیق سرفراز، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به سنت دیرینه مردم استان در روزهای آخر هر سال جهت زیارت بازماندگان اهل قبور به آرامستان‌های بهشت محمدی مراجعه می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از تجمع مردم در اماکن عمومی لذا درب‌های آرامستان‌های سنندج بسته شده و مردم از مرجعه به این اماکن به طور جد خودداری کنند.

رئیس آرامستان های شهرداری سنندج تجمع شهروندان در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته را نیز بسیار خطرناک دانست و اعلام کرد: بر اساس توصیه پزشکان، شهروندان باید از حضور در تجمع‌های عمومی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.

وی با اشاره به اینکه درب‌های آرامستان بهشت محمدی سنندج فقط برای زیارت اهل قبور مسدود است، عنوان کرد: کارکنان این سازمان در تمامی ایام در دو شیفت در آماده باش کامل هستند و در صورت فوت هر شهروندی امورات تسغیل و کفن و دفن را انجام خواهند داد.

سرفراز یادآور شد: مردم در راستای حفظ سلامت خود از حضور غیرضروری در اماکن عمومی پرهیز کنند و در صورت نیاز برای امورات اداری آرامستان‌های سنندج با شماره تماس 33836604  تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام
captcha