ثبت‌نام غیر حضوری در کاروان‌های حج ۹۹ خراسان رضوی
کد خبر: 3882283
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

ثبت‌نام غیر حضوری در کاروان‌های حج ۹۹ خراسان رضوی

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی از ثبت‌نام غیر حضوری متقاضیان استان در کاروان‌های حج ۹۹ خبر داد.

ثبت نام غیر حضوری در کاروان های حج 99 خراسان رضویجواد شاد، رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا، در خصوص ثبت‌نام زائران حج تمتع 99، اظهار کرد: ثبت‌نام دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۸۶ از ساعت ۱۰ صبح روز ۹ اسفند‌ماه سال ۹۸ آغاز شده است.

وی ادامه داد: این دسته از واجدان شرایط باید برای انتخاب کاروان، رزرو و ثبت‌نام اولیه به سامانه رزرو حج و زیارت استان مراجعه و پس از آن مدارک لازم را به مرور زمان به مدیر کاروان مربوطه تحویل دهند.

شاد بیان کرد: ثبت‌نام ذخیره نیز از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال 86 که قبلاً در سامانه رزرو با تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خود کد رهگیری دریافت کرده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ اسفند‌ماه 98 انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خراسان رضوی تصریح کرد: نحوه مراجعه و ثبت‌نام متقاضیان، انتخاب کاروان و ثبت‌نام اولیه در کاروان‌های حج تمتع سال 99 از متقاضیان به‌صورت غیرحضوری است.

وی با تأکید بر نکات ضروری و لازم در این راستا گفت: ثبت‌نام قطعی در کاروان، پس از ثبت‌نام اولیه) منوط به مراجعه و ارائه به موقع مدارک به مدیر کاروان است.

شاد بیان کرد: انتخاب و ثبت‌نام متقاضی در کاروان‌هایی میسر خواهد بود که با اطلاعات تکمیل و بروز شده متقاضی در سامانه رزرو از مواردی چون استان و شهرستان محل اعزام و سایر اطلاعات درج شده از سوی فرد در سامانه تکمیل اطلاعات مطابقت داشته باشد. تاریخ اعتبار گذرنامه نباید کمتر از 30 دی‌‌ماه 99 باشد.

وی با بیان اینکه فهرست کاروان‌ها در سامانه اعلام شده است، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به نشانی reserve.haj.ir برای ثبت‌نام در این کاروان‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha