۳۶۰ طلبه جدید جذب مدارس علمیه خواهران لرستان می‌شوند
کد خبر: 3883565
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۲

۳۶۰ طلبه جدید جذب مدارس علمیه خواهران لرستان می‌شوند

معاون حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به آغاز ثبت‌نام طلاب جدید در مدارس علمیه خواهران استان از اول اردیبهشت‌ماه سال آینده، گفت: ۳۶۰ بانوی طلبه برای سال تحصیلی جدید در سیزده مدرسه علمیه خواهران لرستان پذیرش می‌شوند.

۳۶۰ طلبه جدید جذب مدارس علمیه خواهران لرستان می‌شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران استان، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به این‌که پذیرش بانوان علاقه‌مند تحصیل حوزه از اول تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه سال آینده به‌صورت سراسری آغاز خواهد شد، گفت: برای سال‌ تحصیلی جدید ۳۶۰ خواهر طلبه در سیزده مدرسه علمیه استان، پذیرش خواهند شد.

وی با بیان این‌که این تعداد طلبه در سطوح ۲ و ۳ پذیرش خواهند شد، افزود: شرایط پذیرش در دفترچه راهنمای ورودی درج شده است و علاوه‌ بر ثبت‌نام غیرحضوری، علاقه‌مندان می‌توانند حضوری به مدارس علمیه خواهران استان نیز مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان اضافه کرد: از ۳۶۰ بانوی پذیرش شده سال آینده حوزه علمیه خواهران استان ۳۰۰ نفر در سطح ۲ و ۶۰ نفر در سطح ۳ مشغول به تحصیل خواهند شد.

مهرابی با اشاره به تعطیلی برخی مراکز ازجمله ستادهای نماز جمعه، آموزش و پرورش و ... برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امسال بیشتر اطلاع‌رسانی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و خبرگزای‌ها و سایت‌های خبری است و برای تبلیغ با ائمه جمعه، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بسیج، شورای شهر و ... نیز رایزنی شده است.

یادآور می‌شود، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir یا با مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران سراسر استان ثبت‌نام کنند. مهلت نام‌نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده اعلام شده است و امکان تمدید این مهلت وجود دارد.

انتهای پیام
captcha