اهدای ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی به مددجویان سنندجی
کد خبر: 3885292
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰

اهدای ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی به مددجویان سنندجی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از اهدای ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خبر داد.

محمد رسول شیخی‎‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۶۸ هزار خانوار در قالب ۱۳۸ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند، اظهار کرد: هزار بسته مواد غذایی از طرف اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته‌های مواد غذایی ۲۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته‌ها در روستاهای اطراف سنندج توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه ارزش کل بسته‌های اهدایی ۲۵۰ میلیون تومان بوده است، بیان کرد: ۵۰۰ بسته آن در بین مددجویان منطقه یک و ۵۰۰ بسته نیز در بین مددجویان منطقه دو سنندج و در سطح روستاها توزیع شد. همچنین ۴۵۰ بسته نیز از طرف سازمان اوقاف به مددجویان سقز و قروه اهداشده و بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

شیخی‌زاده ضمن تقدیر تشکر از این کمک ارزشمند سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: مشارکت مردم، مسئولان وادارات و سازمان‌های مختلف می‌تواند در کنار خدمات این نهاد بخشی از مشکلات خانواده‌های تحت حمایت را رفع کند. 

انتهای پیام
captcha