نقش مهم موقوفات در تحقق شعار سال
کد خبر: 3887388
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

نقش مهم موقوفات در تحقق شعار سال

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز گفت: جهش تولید در این استان با ورود موقوفات به حوزه سرمایه‌گذاری محقق می‌شود؛ لذا برای تعدادی از موقوفات ورود در حوزه سرمایه‌گذاری مدنظر است که باید آن‌ها را برای جهش تولید به خط کنیم.

جهش تولید با ورود موقوفات به عرصه سرمایه‌گذاری محقق می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین علی دشتکی، مدیرکل اوقاف البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و تقارن تحول سال با فصل نیایش در ماه‌های رجب و شعبان، اظهار کرد: جهش تولید در این استان با ورود موقوفات در حوزه سرمایه‌گذاری محقق می‌شود لذا برای تعدادی از موقوفات ورود در حوزه سرمایه‌گذاری مدنظر است که باید آن‌ها را برای جهش تولید به خط کنیم.

وی در ادامه تقارن حلول سال با ماه رجب را بسیار خوش یمن دانست و افزود: ماه رجب از نگاه توحیدی و اسلامی یکی از بهترین ماه‌های قمری است که ماه رحمت، برکت، مغفرت و به ویژه خودسازی است.

این مسئول با اشاره به اینکه ماه شعبان نیز جایگاه خاص خود را به خصوص با مناسبت‌هایی که در این ماه هست، ‌دارد، گفت: برگزاری اجتماعات مذهبی به دلیل بیماری کرونا لغو شد ولی بدتر از آزار ویروس کرونا، عدم بهره‌مندی مردم ما از فیوضات اجتماعی مذهبی است.

دشتکی این تقارن فصل نیایش با حلول سال جدید را دارای برکاتی دانست و افزود: اگر بخواهیم یکی از این برکات را به صورت مصداقی بیان کنیم تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید» است. اگر جهش تولید در جامعه اتفاق بیافتد سعادت مادی ومعنوی در آن رقم خواهد خورد و پیروزی در تمام جبهه‌ها امکان‌پذیر و سهل خواهد شد و شکست برای جبهه باطل حتمی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به اینکه ارتقا و جهش در تولید در تمام بخش‌ها و موضوعات باید رقم بخورد، افزود: اگر ظرفیت و توانمندی که در سیستم‌های مختلف اجرایی، دولتی و مردمی وجود دارد به خوبی مدیریت شود و در چارچوب خاصی رویکرد و اولویت‌هایشان برای حرکت به ویژه بهره‌مندی از برنامه بهره‌وری اتفاق بیافتد، نتیجه آن جهش تولیدی است که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال گفته‌اند.

وی گفت: به خصوص در این موقع از سال که گذر از معبر تغییرات و تحولات است در پازل بین‌المللی یکسری تغییراتی اتفاق خواهد افتاد که اگر هوشمندانه به بحث جهش تولید توجه کنیم در بازسازی این پازل جهانی می‌توانیم جایگاه متناسب با شأن دینی و ملی و انقلابی‌مان داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha