ارتقای کمی و کیفی تولید؛ رسالت مهم تولیدکنندگان در تحقق شعار سال
کد خبر: 3889920
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸

ارتقای کمی و کیفی تولید؛ رسالت مهم تولیدکنندگان در تحقق شعار سال

عضو دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با اشاره به نام‌گذاری سال با عنوان جهش تولید، گفت: ارتقای کمی و کیفی تولید رسالت مهم تولیدکنندگان در تحقق شعار سال است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت از کردستان، ماموستا محمدامین راستی، نام‌گذاری چند سال اخیر با محوریت تولید، اقتصاد و غیره در حقیقت نقشه راهی برای توجه بیشتر مسئولان و مردم به مهمترین نیازهای کشور است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این برهه، برای برون‌رفت از مشکلات و رونق حوزه اقتصادی با تیزبینی تمام به این بخش توجه کرده و با نامگذاری جهش تولید، کشور را از مشکلات نجات می‌دهد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید تولیدکنندگان برای تحقق فرامین رهبری، کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند.

وی استفاده از تولیدات داخلی را از رسالت های اصلی مردم در مسیر تحقق شعار سال دانست و عنوان کرد: تحقق شعار امسال موجب تقویت‌ اقتصاد و رفع مشکلات این حوزه خواهد شد.

به گفته عضو دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، دولتمردان باید در راستای جهش تولید و تأمین مایحتاج اساسی مردم تلاش کنند که این مهم با حمایت از بخش تولید و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت ممکن می‌شود. کشور ایران باید در حد امکان تمامی نیازها و امکانات مورد نظر خود را تولید کرده تا هیچ احتیاجی به وارد کردن این مایحتاج از خارج کشور نباشد.

ماموستا راستی بیان کرد: جهش تولید موجب رفع مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم می‌شود از این رو باید با برنامه‌ریزی هرچه تمام در این راستا گام بردارند.

به گفته وی، وظیفه دولت در تحقق شعار سال بسیار سنگین بوده و همه مسئولان باید با همکاری مردم در راستای جهش تولید تلاش کنند.

عضو دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پایان تلاش در راستای فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد را ضروری دانست و یادآور شد: فعال‌سازی واحدهای راکد و تلاش در راستای ارتقای کمی و کیفی تولیدات در واحدهای تولیدی استان از دیگر موارد مهم در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال است.

انتهای پیام
captcha