حمایت ۲۰۰ میلیون ریالی از ایستگاه‌های سلامت کردستان
کد خبر: 3890202
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

حمایت ۲۰۰ میلیون ریالی از ایستگاه‌های سلامت کردستان

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان از حمایت ۲۰۰ میلیون ریالی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به مناسبت نیمه شعبان از ۱۰ ایستگاه سلامت خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، نورعلی خزاعی، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان کردستان اظهار کرد: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان 200 میلیون ریال اعتبار از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان به 10 ایستگاه سلامت در شهرهای استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان ایستگاه‌های سلامت با همکاری هیئات مذهبی و تشکل‌های وابسته به اداره‌کل راه‌اندازی شد، افزود: این ایستگاه‌ها با ضدعفونی معابر و خیابان‌ها و تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک رایگان بین عموم مردم در مناطق محروم در سطح استان فعالیت دارند.

خزاعی ضمن تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: به مناسبت نیمه شعبان و با مساعدت حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مبلغ 20 میلیون تومان برای ایستگاه‎های سلامت اختصاص یافته است.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان یادآور شد: این اعتبار در کنار کمک خیرین برای تهیه بسته‌های بهداشتی و فرهنگی هزینه و بین مناطق محروم استان کردستان توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha