توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بیجار
کد خبر: 3890994
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بیجار

فرمانده سپاه شهرستان بیجار گفت: تاکنون طی دو مرحله ۷۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین مردم مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر و روستا‌های بیجار توزیع شده است.

میرآقایی، فرمانده سپاه شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته که بحث کرونا ویروس در کشور مطرح شد، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های گوناگونی برای مقابله با این مهمان ناخوانده وارد عمل شدند. از همان ابتدای ورود این ویروس که فضای مجازی غرق فداکاری جامعه پزشکی شد، در اغلب استان‌های کشور، گروه‌های جهادی و نیرو‌های مقاومت بسیج پا به پای مسئولان و نیرو‌های نظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس منحوس کرونا مقابله کنند.

فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در راستای کمک به معیشت مردم و زدودن فقر و محرومیت از شهر‌های کشور که درگیر این ویروس منحوس هستند، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین افراد کم برخوردار کرده است.

وی به فعالیت سپاه بیت‌المقدس کردستان و سپاه شهرستان بیجار در امر خیر کمک به محرومان اشاره و بیان کرد: تا کنون طی دو مرحله ۷۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین مردم مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر و روستا‌های بیجار توزیع شده است.

میرآقایی اعلام کرد: در دومین مرحله کمک به اقشار کم برخوردار جهت مقابله با ویروس کرونا ۱۰۰ بسته معیشتی و حمایتی بین مردم مناطق حاشیه‌ای شهر بیجار توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: گندزدایی معابر شهری و امکان پرتردد و توزیع بسته‌های حمایتی، تهیه اقلام بهداشتی و ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش از مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی سپاه و بسیج در طول دو ماه گذشته بوده است.

فرمانده سپاه بیجار افزود: در مقابله با ویروس کرونا و حمایت از اقدامات مدافعان سلامت ۵۰ گالن مواد ضدغفونی به همراه ۳۵۰ بسته بهداشتی شامل دستکش، ماسک، گان و عینک جهت استفاده پزشکان و پرستاران در بخش کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) تحویل مسئول مرکز بهداشت بیجار می‌شود.

وی از آمادگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بیجار جهت شرکت فعال در رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و یادآور شد: سپاه بیجار تا آخرین روز مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم است و با تمام قوا در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha