توزیع ۴۰۰ پرس غذا میان کارتن‌خواب‌های شیراز
کد خبر: 3892423
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶

توزیع ۴۰۰ پرس غذا میان کارتن‌خواب‌های شیراز

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از توزیع بیش از ۴۰۰ پرس غذا با کمک خیران میان افراد کارتن‌خواب که در این ایام بی‌پناه‌تر از همیشه هستند، خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، بتول معلم، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز، امروز، 30 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این سازمان برای كمك به اقشار آسیب‌دیده در ایام شیوع كرونا گفت: در آخرین اقدام، بیش از ۴۰۰ پرس غذا با کمک خیرین بین همشهریان کارتن‌خوابی که در این ایام بی‌پناه‌تر از همیشه هستند، توزیع شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۱۲۰ بسته خوراکی به ارزش معادل ۳۸۰ میلیون ریال با کمک نیک‌اندیشان بین خانواده‌های نیازمند محلات فقیرنشین به مثابه کمک معیشتی توزیع شد.

معلم یادآور شد: با کمک خیران و افراد نیکونهاد به‌ویژه در ایام اعیاد بزرگ شعبانیه، برنامه تب‌سنجی، اهدای ماسک و ضدعفونی خودروهای عبوری در برخی مناطق کم‌برخوردار شیراز برگزار شد.

معاون سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی بین‌بخشی و اتحاد حوزه دولتی، خصوصی و مدنی در زمینه فعالیت‌های ستاد اجتماعی کرونا در این سازمان، گفت: در برنامه گندزدایی و ضدعفونی خودروها پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج)، یاوران شورا و شورای محل خیابان کارگر، خیران و معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی با این سازمان همکاری مطلوبی کردند.

وی با اشاره به اینکه سازمان فرهنگی شهرداری شیراز فراتر از وظایف تعریف‌شده خود، در کنار شهروندان است، از مهربانی‌های مردم شیراز به ویژه خیرین، نیک‌اندیشان و سازمان‌های مردم‌نهاد در این راه تقدیر کرد و خواستار تداوم این یاری‌رسانی‌ها تا شکست این بیماری همه‌گیر شد.

انتهای پیام
captcha