اوج معنویت و ولایت‌مداری در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می‌شود
کد خبر: 3892953
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
حاجی‌زاده:

اوج معنویت و ولایت‌مداری در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینكه امروز اوج معنویت و ولایت‌مداری در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می‌شود، این مسئله را عامل تمایز و برتری سپاه نسبت به سایر دستگاه‌های جهان برشمرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس امروز، اول اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسید سالروز تشکیل سپاه، گفت: سپاه از بدو تولد همواره به‌عنوان دژِ محکم و غیرقابل نفوذ از انقلاب اسلامی دفاع کرده و همواره در هر عرصه‌ای که انقلاب اسلامی نیاز داشته پیشقدم بوده است.

وی با اشاره به تدبیر حکیمانه اما خمینی(ره) در تشکیل سپاه، گفت: این نهاد انقلابی از زمان تشکیل به‌عنوان نهاد اصلی و محوری در بسیاری از موضوعات حساس تاریخ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کرده و انقلاب اسلامی را از تهدیدات محفوظ نگه داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تأکید بر اینکه امروز اوج معنویت و ولایت‌مداری در نهاد انقلابی سپاه مشاهده می‌شود، گفت: این مؤلفه‌های راهبردی و مهم که برگرفته از آموزه‌های کربلا هستند، امروز سپاه را از سایر دستگاه‌های نظامی جهان متمایز کرده و برتری سپاه را به نمایش گذاشته‌اند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه دوم اردیبهشت‌ماه بهترین فرصت برای معرفی سپاه است، گفت: از جمله بهترین جوانان این مرز و بوم در این نهاد انقلابی با روحیه جهادی و ایثار مشغول به انجام وظیفه هستند و سرمشق و الگوی اصلی این جوانان حضرت اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) و شهدای بزرگوار هستند.

انتهای پیام
captcha