آغاز ثبت‌نام مرحله دوم حج تمتع در لرستان
کد خبر: 3893612
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم حج تمتع در لرستان

مدیرکل حج و زیارت لرستان از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع در استان خبرداد و گفت: امسال ما 9 کاروان را در شش شهرستان استان برای اعزام به حج تمتع برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم حج تمتع در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه جاری در جمع خبرنگاران از آغاز مرحله دوم ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع در استان خبرداد و گفت: وديعه‌گذارانی که  قبض حج تمتع آن‌ها تا تاریخ 31 خرداد 96 است می‌توانند با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir ثبت‌نام کنند.

 وی با بیان این‌که اعزام زائران به حج تمتع از تیرماه سال‌جاری آغاز می‌شود و تاکنون هیچ‌گونه ممنوعیتی برای انجام حج اعلام نشده صرفاً مبنا بر پروتکل‌های بهداشتی که دارند تدوین می‌کنند که اگر شرایط مساعد بود حج تابع پروتکل‌های بهداشتی انجام شود در نتیجه ضرورت دارد ما فرضیه حج را به‌نحو احسن انجام دهیم.

خسروی ادامه داد: امسال ما 9 کاروان را در شش شهرستان استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در صورت وجود شرایط و بودن امکانات و توافقی که انجام می‌شود از ششم تیر اولین کاروان از کشور ما عازم عربستان شود.

انتهای پیام
captcha