۸۷ درصد بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی بهبود یافتند
کد خبر: 3894185
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

۸۷ درصد بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی بهبود یافتند

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی از بهبودی ۸۷ درصدی بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: تلاش‌ها برای ریشه‌کن کردن این بیماری ادامه دارد.

87 درصد بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی بهبود یافته‌اندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیار راستگو، معاون سیاسی و امنیتی استاندار روز گذشته، ششم اردیبهشت‌ماه در ارتباط تصویری با فرمانداران استان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا، گفت: در سایه تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و دستگاه‌های مسئول، شاهد کنترل و مدیریت شیوع بیماری کرونا در استان هستیم.

وی با بیان اینکه آمار بهبودیافتگی بیماران کرونا در آذربایجان‌شرقی، بالاتر از میانگین کشوری است، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده تا پایان روز پنجم اردیبهشت‌ماه، بیش از 87 درصد بیماران کرونا در استان، بهبود یافته‌اند.

راستگو، ادامه داد: تصمیماتی همچون بازگشایی صنوف کم‌خطر و پارک‌ها و بوستان‌ها به معنای پایان کرونا نیست و خطر همچنان در کمین است. هرگونه ماندن در هریک از پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مردم استان می‌توانند از این فضاها صرفاً برای پیاده‌روی استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از تولید مازاد مواد ضدعفونی و بهداشتی در استان خبر داد و گفت: با مجوز ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا استان به کمیته اقتصادی این ستاد، مجوز ارسال این اقلام به استان‌های متقاضی صادر شده است.

انتهای پیام
captcha