آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل
کد خبر: 3896299
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم در اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: هم‌زمان با آغاز ماه رمضان، ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن در این استان آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ستوده، مدیر کل اوقاف وامور خیریه اردبیل، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در جمع تعدادی از خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در اردبیل آغاز شد.
ستوده افزود: ثبت نام این مسابقات تا ۱۶ خردادماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند با مراجعه سایت my.oghaf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران و در ده رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ (۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل)، اذان، دعاخوانی، هم سرایی و همخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم برگزار در دو بخش خواهران و برادران بالای ۱۸ سال برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل در پایان گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی دربازه زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه مسابقات برگزار خواهد شد که در صورت تغییر زمانی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد و مرحله استانی آن اوایل مردادماه در یکی از شهرستان‌های استان با حضور نفرات برتر مرحله شهرستانی برگزار خواهد شد که برترین‌های این دوره نیز به مسابقات کشوری راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha