اجرای طرح ملی «راهکار» در کانون‌های مساجد استان اردبیل
کد خبر: 3896682
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

اجرای طرح ملی «راهکار» در کانون‌های مساجد استان اردبیل

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، گفت: تعداد ۹۰ پرس غذای گرم و افطاری پنجشنبه هر هفته بین نیازمندان آبرومند محله با مشارکت خیرین در راستای طرح ملی «راهکار» توزیع می‌شود.

اجرای طرح ملی «راهکار» در کانون‌های مساجد استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، وحید جبارزاده، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) اردبیل، ۱۶ اردیبهشت‌ماه، در جمع تعدادی از خبرنگاران، گفت: تعداد ۹۰ پرس غذای گرم و افطاری پنجشنبه هر هفته بین نیازمندان آبرومند محله با مشارکت خیرین در راستای طرح ملی «راهکار» توزیع می‌شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) تصریح کرد: این حرکت خیرخواهانه به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) و بچه‌های مسجد آقاکاظم و با مشارکت هیئت النور و هیئت رزمندگان اسلام استان اردبیل، انجام می‌شود.
وی اظهار کرد: بسته بندی افطاری و غذای گرم با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تهیه و توزیع می‌شود.
جبارزاده افزود: این بسته‌های غذایی با شعار دعای برای سلامتی امام زمان(عج) و مزین به کلام آن امام همام، در بین نیازمندان توزیع می‌شود.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی(ع) تاکید کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در ۸ مرحله بسته‌های معیشتی، فرهنگی و بهداشتی به همت فعالان این کانون در بین نیازمندان توزیع شده است.
وی خاطر نشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۶۰ پرس غذای گرم و افطاری در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد که با افزایش کمک‌های خیرین امیدواریم بتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.
جبارزاده بیان کرد: این فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح ملی «راهکار» و عمل به منویات مقام معظم رهبری برای مشارکت در کمک‌های مومنانه برای نیازمندان جامعه و آسیب دیده از بیماری کرونا صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha