توزیع ۵ هزار بسته غذایی بین محرومان در لرستان
کد خبر: 3896879
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

توزیع ۵ هزار بسته غذایی بین محرومان در لرستان

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اجرای فاز اول رزمایش همت جوانان و کمک مؤمنانه در استان، گفت: تا پایان ماه رمضان ۵ هزار بسته غذایی بین محرومان در قالب رزمایش همت جوانان و کمک مؤمنانه توزیع می‌شود.

توزیع ۵ هزار بسته غذایی بین محرومان در لرستانفرهاد دیناروند، معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای فاز اول رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه در استان لرستان، اظهارکرد: فاز اول این رزمایش سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت در ورزشگاه تختی خرم‌آباد با مشارکت همه جانبه ستاد اجرایی فرمان امام در استان لرستان برگزار شد.

وی با ذکر این مطلب که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان لرستانی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به عنوان سفیر همدلی در این برنامه حضور داشت، گفت: در فاز اول این رزمایش بسته‌های غذایی با حضور اعضای ستاد اجرایی فرمان امام در سالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم‌آباد اجرایی شد.

دیناروند با بیان این‌که رزمایش همت جوانانه و کمک مومنانه برنامه‌ای است که توسط وزارت ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بر مبنای این رزمایش تحویل پک غذایی به ۵ هزار خانواده محروم در لرستان هدف‌گذاری شده است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با بیان این‌که سازمان‌های مردم‌نهاد و هیئت‌های ورزشی استان لرستان در ۵ شهرستان استان در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی این رزمایش هستند، اضافه کرد: این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha