تداوم بازسازی صحن امام باقر(ع) در كاظمین / از معیشت مردم غافل نیستیم
کد خبر: 3897819
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷

تداوم بازسازی صحن امام باقر(ع) در كاظمین / از معیشت مردم غافل نیستیم

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس در خصوص آخرین وضعیت فعالیت‌های این ستاد در حرم‌های اهل بیت(ع) گفت: هم‌اكنون مرمت و بازسازی صحن مطهر امام محمدباقر(ع) در حرم امام موسی كاظم(ع) از محل نذورات مردم استان‌های فارس، قم و خراسان رضوی در حال انجام است.

اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت‌های این ستاد در حرم‌های اهل بیت(ع) گفت: كار بازسازی حرم‌ها در ایام شیوع كرونا تعطیل نشده است و همچنان نیروهایی كه از قبل از شیوع كرونا در آنجا مشغول به فعالیت بودند، در حال فعالیت هستند.

وی افزود: یكی از فعالیت‌هایی كه از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شد، كار مرمت و بازسازی صحن امام محمدباقر(ع) در حرم امام موسی كاظم(ع) بود كه این كار از محل نذورات مردم استان‌های فارس، قم و خراسان رضوی آغاز شد.

قاسمی با تصریح اینكه این فعالیت همچنان نیز در حال انجام است، گفت: البته با توجه به اینكه ما بیشتر به فكر مردم هستیم، تلاش كردیم تا از یاری‌رسانی و معیشت آنان در دوره شیوع كرونا غافل نشویم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس ادامه داد: در این راستا 18 موكب اربعینی استان فارس با محوریت ستاد عتبات عالیات بحث تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع آن‌ها میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان شیوع كرونا را آغاز كردند كه این كار به ویژه در ماه مبارك رمضان در حال انجام است.

وی از توزیع 10 هزار بسته معیشتی تاكنون توسط موكب‌های اربعینی فارس میان نیازمندان خبر داد و گفت: به یاری خدا میزان پیشرفت فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات در حرم‌های اهل بیت(ع) را بعد از اتمام دوره كرونا اعلام خواهیم كرد و فعلاً دغدغه تأمین معیشت مردم را داریم.

انتهای پیام
captcha