رمز ماندگاری سپاه توجه به معنويت است
کد خبر: 3899508
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵

رمز ماندگاری سپاه توجه به معنويت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز با اشاره به روحیه معنوی پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رمز ماندگاری سپاه پاسداران توجه به مسائل معنوی است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 28 اردیبهشت‌ماه در جمع كاركنان سپاه ناحیه بیضا گفت: نخستین چیزی كه باعث حفظ معنویت و اخلاق‌مداری در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است، توجه به آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینكه رمز ماندگاری سپاه پاسداران توجه به مسائل معنوی است، افزود: توجه به معنویات و اخلاقیات در وجود روحی و جسمی انسان برکات زیادی دارد و شروع شدن فعالیت و کار روزانه با تلاوت قرآن و کلاس تفسیر و اخلاق به ارزش کار فردی و اجتماعی خواهد افزود.

حاجی‌پور ادامه داد: هرچه قدر به مسائل معنوی نزدیک شویم، این مسئله رشد و بالندگی فردی و اجتماعی را به دنبال خواهد داشت و برعکس دور شدن از مسائل معنوی انحطاط و بیچارگی را در پی خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیان كرد: توجه به همین مسائل اعتقادی است که باعث قبولی سپاه در بین جامعه شده است زیرا اعتماد مردم بر مبنای معنویات و اخلاق است.

وی تأكید كرد: هدف در جامعه باید رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی(عج) باشد و باید در این راه روز به روز قدم‌های محکم‌تری داشته و در مقابل دشمنان ایستادگی كنیم.

انتهای پیام
captcha