زیارت اهل قبور در آرامستان‌های سنندج ممنوع شد
کد خبر: 3900529
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

زیارت اهل قبور در آرامستان‌های سنندج ممنوع شد

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: مردم در روزهای آخر رمضان برای زیارت اهل قبور به آرامستان‌های سنندج مراجعه نکنند چراکه درب‌های این آرامستان‌ها همچنان به واسطه شیوع ویروس کرونا بسته است.

به گزارش ایکنا از کردستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، توفیق سرفراز، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج اظهار کرد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش این بیماری خطرناک، زیارت اهل قبور برای شهروندان ممنوع شد.
وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع شهروندان در آرامستان بهشت محمدی محدودیت‌هایی ایجاد شد که خوشبختانه شهروندان هم در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان را داشتند.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج بیان کرد: کارکنان و کارگران این سازمان در این ایام با تمام توان و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی  به نحو احسن وظایف خود را انجام دادند.
وی اعلام کرد: با هدف جلوگیری ابتلای شهروندان به این بیماری منحوس و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درب‌های آرامستان بهشت محمدی از اوایل اسفندماه به روی زیارت کنندگان اهل قبور بسته شد.
سرفراز ذکر کرد: همواره در ایام اعیاد و روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جمع کثیری از شهروندان جهت زیارت اهل قبور به این آرامستان مراجعه می‌کنند که به دلیل شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم جهت زیارت اهل قبور در عید فطر به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند.
رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج یادآور شد: درب‌های آرامستان بهشت محمدی همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا برای زیارت‌کنندگان اهل قبور در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه بسته است.
انتهای پیام
captcha