کمک ۴.۵ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی کردستان
کد خبر: 3906416
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

کمک ۴.۵ میلیارد تومانی خیرین به دانشگاه علوم پزشکی کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به عملکرد فعالانه تشکل‌های غیر دولتی در بیماری کرونا گفت: خیرین و تشکل‌های غیر دولتی چهارونیم میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان کمک کردند.

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، سوم تیرماه در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی منطقه سه کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با توجه به برنامه‌های مناسبتی و مذهبی پیش‌رو اظهار کرد: در این راستا برای چگونگی برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی یک دستورالعمل مشخص ارائه شود.

وی با اشاره به عملکرد فعالانه تشکل‌های غیر دولتی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان کردستان افزود: خیرین و تشکل‌های غیردولتی چهارو نیم میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان کمک کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: همچنین از زمان شیوع این یروس منحوس در استان کردستان ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی و بهداشتی میان اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

وی به خدمات ارزنده نظام و دولت در کشور و خصوصا استان‌های مرزی در تامین زیرساخت‌ها اشاره و بیان کرد: به منظور حمایت بیشتر از مناطق مرزی کشور باید حمایت از کارخانجات تولیدی در مناطق مرزی، حل مشکلات صنفی، کنترل مرزها و رونق دهی به صادرات مورد توجه دولت قرار گیرد.

خوش‌اقبال اعلام کرد: با توجه به اینکه تنها یک سال از عمر دولت تدبیر وامید باقیمانده است، لذا ضروریست که دولت طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: با توجه به محدودیت تعداد کاندیداها، حوزە‌های انتخابیە و شرایط بیماری کرونا بە عنوان یک تجربە، دور دوم انتخابات باید تمام الکترونیکی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکە با ادامە روند فعلی کرونا و احتمال تعطیلی مراکز دانشگاهی امکان مشارکت پایین وجود دارد، یادآور شد: لازم است تمهیداتی اندیشیدە شود تا انتخابات دور دوم مجلس با شور و نشاط برگزار شود.

انتهای پیام
captcha