پیام تسلیت رئیس اداره قرآنی خوزستان در پی درگذشت فاضل کاکا و احمد حلفی
کد خبر: 3906657
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

پیام تسلیت رئیس اداره قرآنی خوزستان در پی درگذشت فاضل کاکا و احمد حلفی

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پیامی درگذشت فاضل کاکا، از قاریان و مرتلان شهرستان خرمشهر و فرزند شهید عباس کاکا و حجت‌الاسلام احمد حلفی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس اداره قرآنی خوزستان در پی درگذشت فاضل کاکا و احمد حلفی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام علی فدیعمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در پیامی درگذشت فاضل کاکا، از قاریان و مرتلان شهرستان خرمشهر و فرزند شهید عباس کاکا و حجت‌الاسلام احمد حلفی را تسلیت گفت.

«بسم الله الرحمن الرحیم
... وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ
الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

أُولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ
آیات ۱۵۵_۱۵۷ سوره ی بقره

درگذشت دو تن از گل‌های بوستان قرآن کریم مرحوم شادروان حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ احمد حلفی و مرحوم شادروان فاضل کاکا بر اثر ویروس منحوس کرونا، ضایعه‌ای بس اسفناک و اندوه‌بار برای جامعه قرآنی استان خوزستان بود. بی‌شک فقدان این دو عزیز هم برای خانواده، بستگان، دوستان و آشنایان آن دو مرحوم سخت و جانکاه بود و هم برای تمامی کسانی که از تلاش و فعالیت‌های قرآنی این دو عزیز بهره‌مند شده و از برکت وجود آنان با قرآن کریم انس پیدا کرده بودند. همچنین همه کسانی که عشق به این کتاب آسمانی و بی‌بدیل می‌ورزند از شنیدن خبر درگذشت این دو عزیز اندوهناک می‌شوند.

اینجانب ضایعه درگذشت این دو عزیز اهل قرآن را به مقام معظم رهبری و تمامی قرآنیان ولایی کشور و استان خوزستان به ویژه خانواده داغدار آنها تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو شأن و مرتبت در پیشگاه الهی(در روزی که به قاری قرآن در بهشت رضوان الهی گفته می‌شود: قرآن بخوان و بر درجات خود بیفزا) خواهانم و برای بازماندگان و علاقمندان آنان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

عافیت و سعادت هر دو جهان را برای همگان در پناه قرآن و عترت آرزومندم.


علی فدیعمی
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خوزستان»

انتهای پیام
captcha